![]() |
Morgen vreedzame protestactie in Gent ...
... ik weet dus al zeker dat er morgen rellen zullen zijn (lees hier). Weer willen de 'linkse' verbieden dat een vereniging een activiteit wil organiseren. Zijn de gedachten volgens de 'linkse' eigenlijk nog een vrijheid?
Vreedzaam ... wetende dat de ondertekenaars Animo Gent, Gras, Comac, Actief Linkse Studenten, Vonk Marxistische Studenten, Rood Ugent, 'T Zal Wel Gaan en Anarchistisch Kollektief zijn, weet ik nu al zeker dat het niet vreedzaam zal zijn. Ik scheer de ondertekenaars zeker niet allemaal onder dezelfde kam ... maar wie het Anarchistisch Kollektief mee laat deelnemen, weet genoeg! En dan zal er door de 'linkse' morgenavond of overmorgenvroeg worden gezegd dat ze a) met veel meer waren, b) vreedzaam hebben betoogd, c) dat de rellen waren uitgelokt door rechts en d) dat de 'linkse' die werden opgepakt niet deel uitmaakte van de officiële groep! Hoe voorspelbaar! |
Citaat:
Objectief gezien zullen hierdoor je kansen op slagen stijgen. |
Citaat:
|
zolang links zijn tijd zit te verprutsen aan zulke onnozeliteiten gaat het marginaal blijven. :(
|
LSP-spreker: Vrije meningsuiting!
100 mensen: Hoera! LSP-spreker: Maar niet voor de fasjiesten! 75 mensen: Hoera! LSP-spreker: Maar niet voor de liberalen! 50 mensen: Hoera! LSP-spreker: Maar niet voor de christen-democraten! 25 mensen: Hoera! LSP-spreker: Maar niet voor de sociaal-democraten! 10 mensen: Hoera! LSP-spreker: Maar niet voor de niet-LSP'ers! LSP-spreker: Hoera! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allee geef nu toe, wat voor zin heeft het wat onnozel te staan betogen tegen een of andere studentenclub?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben blijkbaar niet de enige met mijn voorspelling!
Vandaag in Het Nieuwsblad - Regio Gent: De Gentse politie vreest dat het debat dat het Nationalistisch Studentenverbond (NSV) vanavond organiseert in auditorium C van de Gentse faculteit Letteren en Wijsbegeerte aanleiding zal geven tot relletjes. 'Extreem-links heeft opgeroepen om vanaf 18 uur in de gebouwen aan de Blandijnberg te verzamelen om te verhinderen dat het debat kan plaatsvinden', aldus de Cel Openbare Orde. |
Citaat:
Links denkt in mijn ogen iets meer na over de toekomst met constructieve voorstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
als je nu eens met hen in debat ging ... |
Citaat:
Toevallig één van de drugsdealende moordenaars van Farc, of ist er eentje van de Zapatistos? En dat wil dan een boompje opzetten over extremisme...:roll: |
Citaat:
|
Kreeg een mailtje van FDW:
Citaat:
|
benieuwd hoe dit gaat aflopen.. hoe was trouwens het debat onlangs van NSV (Antwerpen denk ik?) over België ? ergens verslag ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be