![]() |
Wie droomt er van om ooit een boek te schrijven en waarover?
Ben ik erg benieuwd naar: volgens mij zitten er op dit forum veel intelligente mensen met talent die het in zich hebben om een kanjer van een boek af te leveren (moesten sommigen alle tijd die ze hier benutten daar in steken dan zouden ze ieder jaar misschien wel vijf boeken kunnen uitbrengen). Is dat zo...? Wie van jullie wil dat ooit proberen of heeft het ooit geprobeerd? Misschien liggen er in jullie lade wel enkele creaties maar zijn jullie te angstig om die aan de buitenwereld prijs te geven? Hebben jullie ooit een uitgeverij benaderd en wat waren de reacties? Meegedaan aan prijskampen? Welk boek zou u willen schrijven? En denk je daar van te kunnen leven?
|
Make me rich ' ga ik ooit nog es schrijven ja
|
En ik iets onder de titel "Laat de bomen nu staan" 8-)
|
Ik iets over een bepaald lid van het koningshuis, maar ik zeg niet hetwelk.
|
Allez, ik ben in mijne goeie: ik ga het zeggen: dat van Albert en het vele kwaad dat het al uitgericht heeft.
|
Ik heb van mijn 13e tot mijn 15e ongeveer aan een boek geschreven, op de computer.
Sinds een familielid zo vriendelijk was om alle documenten die niet van hem waren te deleten, heb ik nooit meer de moed kunnen opbrengen om er opnieuw aan te beginnen. Voor het plaatselijke schoolkrantje schreef ik wel eens stukjes en gedichten. De reacties daarop waren altijd positief. Nadien ben ik te weten gekomen dat iemand één van mijn gedichten (copyright in die tijd, en we waren nog middelbare scholieren...) had ingezonden voor een wedstrijd en de hoofdprijs wegkaapte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou me daar echt niet mee kunnen bezighouden ;-)
En moest ik het toch doen, komt die toch bij de lijst van verboden boeken :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Flink pak slaag gegeven ? :-D |
boeken schrijven.
alsof zo'n mensen iets te vertellen hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be