![]() |
Als ik Vlaming met een Fortis rekening zou zijn
had ik al vanmorgen die rekening overgeboekt naar een andere bank en alle banden met Foris verbroken.
|
en jij denkt dat dit mogelijk is?
heb al een paar dagen geleden een poging ondernomen en mijn geld blijft maar staan zenne. |
Citaat:
Laat die Fransen niet over jouw geld kunnen beschikken. |
Maak dat je wegkomt.
De belegger wordt al maanden belogen door Fortis. Wie vertrouwt er nog zijn spaargeld aan die instelling? OF... Geloof de regering. Uw geld is veilig. MAAR... De bank is er niet voor u. U bent er voor de bank. De Cdv,Vld,Spa is er niet voor u. U bent er voor de Cdv,Vld,Spa. De vakbond is er niet voor u. U bent er voor de vakbond. |
Citaat:
|
als ik een hollander was met een frankrijkcomplex zou ik er op vakantie gaan met m'n sleurhut.
|
SLECHTS de helft van het personeel is nog zeker van hun job.... goed gedaan oplichter Leterme, aandeelhouders bestolen vrijdagavond na sluiten van de beurs.... ook pensioenfondsen en obligaties aangetast.
De begroting komt in orde en dat is van tel in ons dwergstaatje .... |
Het was te denken dat het Frankrijk zou worden.
Het belgsiche staatsapparaat is allergisch tegen Nederland. Ik ben blij dat ik geen geld bij Fortis heb staan... |
Citaat:
Ze kunnen toch niet weigeren om u uw geld terug te geven? |
jah pensioenfondsen , goed dat ik daar nooit een cent ingestoken heb
|
Citaat:
De grote klanten waren al in stilte vertrokken, en dan zouden ze nu de kleintjes willen houden ? |
Citaat:
|
Fortis - BNP paribas is nu de grootste bank van de eurozone.
|
de enigen die vandaag niét meer voor hun spaargeld hoeven te vrezen zijn de belgische fortis-klanten.
ik snap niet goed waarom een hollander als derk zijn spaargeld daarbij zou weghalen, tenzij het een frankrijk-allergie betreft. zit een beetje in de genen bij hollanders. behalve in de zomer. dan gaan ze collectief met een mondvoorraad voor 2 weken naar frankrijk op vakantie om er de sfeer voor brave belgen en duitsers te verpesten. |
Citaat:
:-P |
Citaat:
ik heb donderdag van thuis uit twee gratis internetspaarrekeningen geopend bij verschillende banken en van Fortis daarop een beetje mijn geld verdeeld. Kwestie van niet alle eieren in dezelfde mand te leggen. Vandaag gechecked en alle drie de rekeningen zijn OK de bedragen staan erop, zonder van mijn computerstoel te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
ING heeft een uitgebreid kantoornetwerk in België en is al erg actief op de Belgische markt. Een overname van Fortis door ING had geleid tot een veel groter sociaal bloedbad en een quasi duopolie tussen ING en Dexia. BNP Paribas is quasi afwezig in ons land. |
Citaat:
euch. ING bouwt zijn kantorennetwerk af op dit moment enne KBC is er ook nog hé ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be