![]() |
Fabiola - FANCLUB
Ik hoor dat Magni lid is.
![]() Smile, you're on Candid Camera! |
Citaat:
Djeezes. Dat zijn zeker zes bussen haarlak per sitting. |
1 Bijlage(n)
ha
|
Ik ben aanhanger van Het Paleis, maar geen lid van één of andere fanclub. Dat is iets voor simpele mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier een recente foto van Magnificat: ![]() |
Hoe flauw allemaal.
Enfin, we gaan on-topic.:| ![]() |
Citaat:
|
![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola in gezleschap met de Hertog en de Hertogin van Brabant en hun dochtertje Princesse Elisabeth.:cheer: :cheer: |
![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola met Haar schoonbroer en schoonzuster; Hunne Koninklijke Hoogheden de Groothertogen van Luxemburg. :cheer: :cheer: Zijne Koninklijke Hoogheid Groothertog Jean heeft zich intussen teruggetrokken en Hare Koninklijke Hoogheid Groothertogin Josephine-Charlotte is is héél spijtiglijk genoeg overleden in de véél te jonge leeftijd van amper 77 jaren.:cry: |
Citaat:
|
![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola is een echte dierenvriend. Hier streelt Zij het paard. :cheer: |
Citaat:
|
![]() HIer is H.M.K.Fabiola te vinden in de kathedraal, in gezelschap van Haar schoonbroeder Z.K.H.Groothertog Jean van Luxemburg, de zwager van Haar man zaliger, de Heilige Koning. |
Citaat:
![]() De Jean, misschien niks, weet ik veel. Dat was gewoon het vervolg van mijn reactie. |
![]() De Barmhartige Koningin. Hier wordt de onzelfzuchtigheid van H.M.K.Fabiola nogmaals bewezen. |
![]() Nogmaals de Koningin-weduwe. |
Citaat:
Ah neen, ze IS zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be