![]() |
Bos kocht ook lijst van zwart-spaarders
Het wordt tijd dat Europa de maffia-staatjes Zwitserland en Luxemburg aanpakt.
Het is toch te gek dat je banken moet nationaliseren om aan adressen van zwart-spaarders te komen. Bron: Volkskrant AMSTERDAM - Paniek onder Nederlanders die zwart spaargeld hebben bij de Zwitserse en Luxemburgse filialen van ABN Amro. Wouter Bos is sinds vrijdagavond niet alleen de trotse eigenaar van twee grote Nederlandse banken, maar ook van honderden miljoenen aan zwart geld en talrijke brievenbus-bv’s in belastingparadijzen. Ook is hij partij in de woekerpolisaffaire en diverse rechtszaken tegen Fortis en ABN Amro. Dit weekeinde ontstond er onrust onder Nederlanders die zwart geld hebben gestald bij filialen van ABN Amro in Zwitserland en Luxemburg. Door de nationalisatie is de Staat der Nederlanden formeel eigenaar van deze ABN Amro-kantoren. |
Tja de inkomsten van coffeesjops moeten toch ergens worden belegd hé.
|
Citaat:
We moeten Zwitserland en Luxemburg en vooral Liechtenstein nationaliseren. :lol: In het verleden heb ik al eens een boom over dit onderwerp opgezet: Citaat:
|
Ik vind dit enorm grappig. De tijd van zwart geld is echt wel aan het overgaan met het afknabbelen van het bankgeheim, de nationalisaties en het elektronisch betalen. Wie dat nog niet begrepen had, daar heb ik geen medelijden mee. Zwart geld hoort in een sok, niet op een rekening, of in de kassa van restaurants, cinema's, kledingswinkels,... Dat geef je best zo snel mogelijk uit.
Nog beter is het wit zwart geld te hebben: geld dat onderworpen is aan wettelijke ontwijkingsprocedures, zoals vennootschappen oprichten, pensioensparen, dividenden, groepsverzekeringen, voordelen van alle aard,... Maar toch zeker niet banaal zwart geld dat toch ooit uitkomt, het is een kwestie van tijd tot Big Brother het vindt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be