![]() |
Bijna zo erg als een moord...
Toevallig las ik daarnet dat een werkgever die vergeet aangifte te doen van een bedrijfswagen volgende straf(fen) staat te wachten:
De CO2-taks dient vermeld te worden op de DMFA aangifte van het betrokken kwartaal. Elke verkeerde of niet-aangifte geeft automatisch volgende sancties :En als men dan leest welke straffen boefjes enz. krijgen... :-D Feremans zal vermoedelijk zeggen dat die straffen nog niet erg genoeg zijn... |
De laatste bedrijven moeten er uit waarschijnlijk.
|
Tja toch logisch dat men rekening moet houden met het milieu?
Anders luisteren de bedrijven toch niet, tenzij je aan hun portomonee zit |
Citaat:
Volgens mij is het een gemakkelijkheidsoplossing om vlug geld te krijgen. Het vraagt bvb heel veel meer moed om echt zwartwerk aan te pakken... Maw, de hoogte van de 'straffen' heeft helemaal niets te maken met zogenaamd milieubewustzijn ! |
wat is daar fout aan Chipie? of kunt ge niet in het gevang belanden met een maatpak aan volgens u?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al die zaken zijn zo gemaakt opdat men het zou vergeten of er in fout zou in staan. En maar voor 1 reden, meer ambtenarij om de burgers en bedrijven te controleren en het zo ingewikkeld maken dat het alleen maar in het voordeel is van vadertje staat. Waar zitten we met de administratieve vereenvoudiging? |
Citaat:
Vindt u een propere planeet niet belanrijk? Wat zijt ge met al u geld als de planeet vergaat van de vervuiling? :roll: |
Citaat:
Gewoon aan de centen zitten. en ja, vadertje staat wordt er beter van. Dat geld kan gebruikt worden voor allerlei zaken milieuvriendelijker te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen zouden zo'n werkgever nog zwaardere straffen geven als de overvallers van Joe... |
Citaat:
|
Citaat:
U vindt dus dat die erger moeten gestraft worden dan iemand die Demoor ineen rammelt Of als een gauwdief? Of iemand die bij U inbreekt... :roll: Goe bezig... :lol: |
Citaat:
Een bedrijf dat voor ongzonde gassen zorgt, brengt een ganse bevolking ten nadele ! Dus ja, dat is erger ! |
Citaat:
Het bedrijf heeft die wagen gekocht,dat wil zeggen dat de gegevens over die wagens reeds ergens "in de administratie" AL GEREGISTREERD ZIJN...Het is pure gekkigheid dat die wagen voor verschillende administraties blijkbaar verschillend aangegeven zou moeten worden... Het zal wel los lopen met die "vergetelheid" ,maar het zou wel degelijk aantonen hoe ver nog te gaan is ..... |
Citaat:
|
Citaat:
(Ik heb gelukkig een erg zuinige schone wagen) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou ook dat het anders was, maar het is nu éénmaal zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be