![]() |
Twee banken op de rand van het faillissement met Mi!ljarden € van ons onderhouden?
Mensen dat kan toch gewoon niet,ik draag elke maand zoveel af om de rijken hun spaarcentjes te ondersteunen,kan dit eigenlijk wel?
Waar zit de rechtvaardigheid hier ergens,moet ik daar zo hard voor werken? Beter geld leren beheren zeg ik dan tegen de meer begoede middeklassen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat de regering ook onze centen (als niet kunnen spaarders) moet veilig stellen,onze pensioenen moet blijven garanderen,heeft niets met economie te maken,maar wel met de Belgische politiek:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge wentelt u liever in populisme van de achterlijkste soort ;-) Lenin kan er een puntje aan zuigen, aan dit soort van mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je wil dat je centen veilig zijn. En tegelijk wil je de banken weg. Als ik u was zou ik eens een cursus 'economie' vastpakken ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat van op LDD te stemmen zal toch niet van mij komen !!!! |
Citaat:
|
Als die banken zouden failliet zijn gegaan, dan zou de kleine man nogal gelachen hebben...
Na een tijdje ![]() Zouden we niet eerst beginnen met Lippens te ontadelen? :-D |
Citaat:
Mercikes zenne :-D trouwens dat geld voor fortis n dexia te redden moest grotendeels van die kapitalisten zelf komen , hoe meer centen op de bank des te meer dat ze moesten bijdragen !!!!!!!8O;-) |
Citaat:
Wat een diefstal zeg :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be