Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Ik vraag steun voor mijn kaboutergeloof. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113116)

Goldband 7 oktober 2008 23:08

Ik vraag steun voor mijn kaboutergeloof.

1 Bijlage(n)
Ik geloof in kabouters. Hun levenswijze inspireert me en geeft me kracht. Er is al eeuwen sprake van kabouterachtigen, in verschillende culturen. Dat kan niet zomaar toeval zijn, wat mensen ook beweren.

En kom niet af met de wetenschap of zo, want die wil niet zien wat ze zelf niet kan verklaren! Als mensen zo vaak over kabouters spreken, dan moeten ze wel bestaan. Bovendien heb ik een heel sterk gevoel dat ze bestaan. Als ik in een bos loop dan ervaar ik hun aanwezigheid en ik vind het jammer voor de mensen die zoiets moeten missen. Ik vraag respect voor mijn geloof en ik wil graag kabouteronderwijs organiseren. Alles staat in dit boek:

Tavek 7 oktober 2008 23:22

Kabout David heeft echt bestaan !

lombas 7 oktober 2008 23:30

Ik ben ooit eens in het kabouterbos geweest, en daar was een mevrouw die zei dat ze zeker en vast al kabouters had gezien in dat bos.

Daarna kregen we een ijsje.

QED.

schaduw 8 oktober 2008 06:11

Ik heb het spaghettimonster de laatste kabouter zien oppeuzelen. De kabouters zijn dood.

Travis66 8 oktober 2008 06:34

Zeg Goldband, als ik me wil aansluiten bij uw kerk, moet ik dan een stukje van mijn penis laten snijden? Want dat is wel een dealbreker hoor.
En komen jullie ook op zondag samen om jullie kleren te vergelijken? Want dat vind ik dan weer een broodnodige voorwaarde. Hoe weet ik anders dat ik het beter doe dan mijn medekabouterliefhebber.
En bovenal, je zal me nog moeten verzekeren dat dit het enige echte bovenwaarachtige geloof is, want ik merk dat er andere ware en waarachtige geloven zijn, dus je zal er toch eerst een een oud woord voor moeten opsnorren of eentje uitvinden, anders ben je niet geloofwaardig.

luvali 8 oktober 2008 07:57

die hier uit de tuin, is gisteren met een grote wagen vertrokken. Ze hebben hem er zelfs nog langs achter in geholpen.

Tommm 8 oktober 2008 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goldband (Bericht 3732215)
Ik geloof in kabouters. Hun levenswijze inspireert me en geeft me kracht. Er is al eeuwen sprake van kabouterachtigen, in verschillende culturen. Dat kan niet zomaar toeval zijn, wat mensen ook beweren.

En kom niet af met de wetenschap of zo, want die wil niet zien wat ze zelf niet kan verklaren! Als mensen zo vaak over kabouters spreken, dan moeten ze wel bestaan. Bovendien heb ik een heel sterk gevoel dat ze bestaan. Als ik in een bos loop dan ervaar ik hun aanwezigheid en ik vind het jammer voor de mensen die zoiets moeten missen. Ik vraag respect voor mijn geloof en ik wil graag kabouteronderwijs organiseren. Alles staat in dit boek:

Ik protesteer! Het kaboutergeloof is niets meer dan een complot van kleine mensen om haat te wekken tegen mensen met normale lengte.

Goldband 8 oktober 2008 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 3732529)
Ik protesteer! Het kaboutergeloof is niets meer dan een complot van kleine mensen om haat te wekken tegen mensen met normale lengte.

:-D

Als kaboutergelovige draag ik de kabouteroecumene hoog in het vaandel.

Dixie 8 oktober 2008 19:21

sprookesboeken zijn blijkbaar in trek eerst de koran nu de oproep der kabouters

rikbe 9 oktober 2008 00:08

Kabouters zijn gewoon profiteurs. Ik zet al jaren iedere avond voedsel voor ze buiten om mijn tuin te laten onderhouden en ze eten het wel op maar doen niets in de plaats! :(

Goe weere 9 oktober 2008 00:44

Citaat:

En kom niet af met de wetenschap of zo, want die wil niet zien wat ze zelf niet kan verklaren! :

En als een gelovige in het christendom twijfelt aan uw geloof en vraagt om hem een kabouter te tonen, zeg dan dat er een kabouter in de schuif van uw bureau zit. Als de christelijke gelovige de schuif vervolgens opentrekt, geen kabouter ziet en u vragend aankijkt dan antwoord je: als je de schuif opendoet maakt de kabouter zich onzichtbaar.

Als nu de christelijke gelovige u begin uit te lachten en zegt dat er een vijs aan u losstaat, antwoordt dan dat hij met zijn christelijke god precies hetzelfde doet. Geloven in een onzichtbare kabouter of geloven in een onzichtbare god: er is geen verschil! Credo quia absurdum.

system 9 oktober 2008 07:13

Citaat:

Misschien kan kabouter Wouter u hierin bijstaan. Of kabouter Alwist.

Wautd 9 oktober 2008 08:40

Citaat:

Ik vraag respect voor mijn geloof

Fuck respect. Ga voor subsidies :lol:

Pieke 9 oktober 2008 09:05

:cheer: subsidies :cheer:

Kabouters moeten wel bestaan, kabouters komen op teevee. En alles dat op teevee komt is waar. Ik heb nog nooit god of allah op teevee gezien, dus bestaan die wel?

Tommm 9 oktober 2008 09:17

Ok, ik wil me eventueel aansluiten, op voorwaarde dat de zeden los zijn en er genoeg feestdagen zijn.

Goe weere 9 oktober 2008 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 3734577)
...en er genoeg feestdagen zijn.

Alle maandagen als erkende kabouterlijke feestdagen. Is meteen het probleem van de maandagziekte opgelost!!

system 9 oktober 2008 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goe weere (Bericht 3734890)
Alle maandagen als erkende kabouterlijke feestdagen. Is meteen het probleem van de maandagziekte opgelost!!

Maar dan wordt de dinsdag de maandag in kabouterland.

vlijmscherp 9 oktober 2008 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3734957)
Maar dan wordt de dinsdag de maandag in kabouterland.

de dinsdagvoormiddag is ook een feestdag, opgelost!

system 9 oktober 2008 13:11

.

circe 9 oktober 2008 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikbe (Bericht 3734332)
Kabouters zijn gewoon profiteurs. Ik zet al jaren iedere avond voedsel voor ze buiten om mijn tuin te laten onderhouden en ze eten het wel op maar doen niets in de plaats! :(

ho! die van mij wel hoor. Maar die heb ik dan ook persoonlijk getraind. Elk jaar trekken ze dus de bladeren van mijn bomen en ruimen die dan in de loop van de winter rustig op. En tijdens de zomermaanden halen ze het afgemaaide gras dat ik tussen de struiken gooi ook allemaal netjes op. goei ploegske heb ik dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be