![]() |
Ik vraag steun voor mijn kaboutergeloof.
1 Bijlage(n)
Ik geloof in kabouters. Hun levenswijze inspireert me en geeft me kracht. Er is al eeuwen sprake van kabouterachtigen, in verschillende culturen. Dat kan niet zomaar toeval zijn, wat mensen ook beweren.
En kom niet af met de wetenschap of zo, want die wil niet zien wat ze zelf niet kan verklaren! Als mensen zo vaak over kabouters spreken, dan moeten ze wel bestaan. Bovendien heb ik een heel sterk gevoel dat ze bestaan. Als ik in een bos loop dan ervaar ik hun aanwezigheid en ik vind het jammer voor de mensen die zoiets moeten missen. Ik vraag respect voor mijn geloof en ik wil graag kabouteronderwijs organiseren. Alles staat in dit boek: |
Kabout David heeft echt bestaan !
|
Ik ben ooit eens in het kabouterbos geweest, en daar was een mevrouw die zei dat ze zeker en vast al kabouters had gezien in dat bos.
Daarna kregen we een ijsje. QED. |
Ik heb het spaghettimonster de laatste kabouter zien oppeuzelen. De kabouters zijn dood.
|
Zeg Goldband, als ik me wil aansluiten bij uw kerk, moet ik dan een stukje van mijn penis laten snijden? Want dat is wel een dealbreker hoor.
En komen jullie ook op zondag samen om jullie kleren te vergelijken? Want dat vind ik dan weer een broodnodige voorwaarde. Hoe weet ik anders dat ik het beter doe dan mijn medekabouterliefhebber. En bovenal, je zal me nog moeten verzekeren dat dit het enige echte bovenwaarachtige geloof is, want ik merk dat er andere ware en waarachtige geloven zijn, dus je zal er toch eerst een een oud woord voor moeten opsnorren of eentje uitvinden, anders ben je niet geloofwaardig. |
die hier uit de tuin, is gisteren met een grote wagen vertrokken. Ze hebben hem er zelfs nog langs achter in geholpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als kaboutergelovige draag ik de kabouteroecumene hoog in het vaandel. |
sprookesboeken zijn blijkbaar in trek eerst de koran nu de oproep der kabouters
|
Kabouters zijn gewoon profiteurs. Ik zet al jaren iedere avond voedsel voor ze buiten om mijn tuin te laten onderhouden en ze eten het wel op maar doen niets in de plaats! :(
|
Citaat:
Als nu de christelijke gelovige u begin uit te lachten en zegt dat er een vijs aan u losstaat, antwoordt dan dat hij met zijn christelijke god precies hetzelfde doet. Geloven in een onzichtbare kabouter of geloven in een onzichtbare god: er is geen verschil! Credo quia absurdum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: subsidies :cheer:
Kabouters moeten wel bestaan, kabouters komen op teevee. En alles dat op teevee komt is waar. Ik heb nog nooit god of allah op teevee gezien, dus bestaan die wel? |
Ok, ik wil me eventueel aansluiten, op voorwaarde dat de zeden los zijn en er genoeg feestdagen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be