![]() |
Le Soir: Vlamingen gaan akkoord met uitbreiding van Brussel
Maar dat zal pas na de verkiezingen bekend gemaakt worden.
Nog iemand zin om op CD&V te stemmen? |
bron?
|
Daarjuist ook al zoiets op Radio 1: niet bevestigde Waalse bron.
|
Citaat:
helemaal op het einde.... |
La participation de Maingain est la seule �* avoir posé problème. Au MR (avec deux Bruxellois en négociateurs effectifs, les libéraux wallons ont grogné) comme avec les Flamands : le leader francophonissime en insupporte quelques-uns au Nord, qui espéraient que la mise hors jeu de la N-VA entraîne celle du FDF. Rien de tout ça : le MR sera au complet.
Zegt ook veel... |
Citaat:
|
over
my dead body |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een territoriale wijziging van gewest of taalgrenzen, zie ik niet zo maar gebeuren.
Eerder een uitbreiding vd (voor)rechten , privileges , idd - in faciliteitengemeenten of in de rand, kan de prijs zijn voor staatshervorming en splitsing bhv. Uiteindelijk komt dit mss wel op hetzelfde neer, want bij de splitsinig vh land zal er rekening mee worden gehouden voor de nieuwe staatsgrens. Het is de taak aan Leterme en zijn tsjeven opgedragen door het Belgisch regime, separatisme in de toekomst onmogelijk te maken wgs onaanvaardbaar grondgebiedverlies voor Vlaanderen. |
Citaat:
|
Ik kan toch nergens lezen dat de vlamingen daar mee akkoord zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ineens een zeer bang hart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
effe lachen en effe een pronostiekje :
lente 2009 : Kris Peeters haalt de stekker eruit herfst 2009 : Monstercoalitie cda, vld, sp en misschien groen om vb en ldd buiten te houden. lente 2010 : uitbreiding brussel, splitsing bhv op lange baan geschoven, regionalisering arbeidsmarkt. Sociale zekerheid blijft hoe het is. Er word een prijs betaald voor elke bevoegdheid dat geregionaliseerd word in harde munt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be