![]() |
IJsland staat te koop!
De economie van IJsland draait op banken en credieten.
Nu de banken failliet gaat en de staat failliet gaat, zoeken ze een koper. Rusland heeft interesse .Het lijkt me beter dat Brussel het koopt. Europa heeft veel regels, alleen malafide banken en staten laten ze hier hun gang gaan.Ze moeten hun verantwoordelijkheid nemen. http://www.volkskrant.nl/economie/ar...rlanders_sorry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wat een gek er voor geeft. Brussel zoekt toch grond? |
Citaat:
|
the icy state of america
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het kan dan herdoopt worden tot Blokkistan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met de oorlogskas die die mannen ondertussen hebben klaarstaan, zou t kunnen dat ze t kunnen betalen ook ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kaupthing maakte wel actief reclame op 't net. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal gesproken (maar wat is nog normaal tegenwoordig) staat een bank onder staatstoezicht. Met andere woorden, faillerende banken hebben dus onvoldoende toezicht gehad.
Het probleem Fortis, was de NB al ruim een jaar bekend. Nu plotseling IJslandse banken.....en straks de Groenlandse banken, worden we nou plotseling teruggezet naar Afrikaanse omstandigheden? Wat voor een gigantische zwendel moet men in de VS op touw hebben gezet om half Europa in het stof te laten bijten..... Zit nou iedereen te slapen? Ik zou denken van wel. |
Hier het "Bankruptcy Statement" van Lehman Bro's:
Citaat:
|
De link werkt niet, maar ik zoek het even op.
Er is verder nog iets. VOORKENNIS Zoals u weet mag men niet in aandelen handelen indien in het bezit van de zogenaamde VOORKENNIS. Welnu: als er een organisatie is die alle vormen van voorkennis heeft, dan zijn het wel de banken. Die kunnen namelijk uit het betalingsverloop van een bedrijf direct zien of het wel de positieve dan wel negatiev kant uitgaat. En dat is nog maar het begin. Want banken zijn ook betrokken bij het op de beurs brengen van bedrijven en het uitschrijven van aandelenemissies. Kortom, hier ligt ook een stukje rechtsongelijkheid dat eigenlijk niemand zich schijnt te realiseren. En die wakkere NSK? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be