![]() |
Wat voor een kartel zou vandaag enorm scoren?
Eens iets anders: wat voor een samenwerking zou wel eens een formule van de dag kunnen zijn?
|
N-VA + PVDA. :mrgreen:
|
Welk kartel?:lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet er dan minstens VSB bijpakken, niet? |
Citaat:
|
Aangezien de hoop op gezond verstand bij CD&V ijdel bleek te zijn, denk ik dat een kartel van N-VA, Vlaams Belang, LDD en als het even kan partijlozen het meest interessante zou zijn. Electoraal kan je dat rond de 30% schatten, wat voldoende is om de boel vast te zetten.
|
Citaat:
|
Het Kartel van de Massa
|
Doe mij Vla.Pro/Groen! niet aan aub8O8O
edit: een kartel van volledig klein-links zou het denk ik ook niet slecht doen |
Citaat:
Als het dan toch moet. Had liever Vlaams Belang - N-VA maar ik vrees dat die tekort komen om de boel te blokkeren. Maar ik weet dat het ijdele hoop is te geloven dat LDD-Vlaams Belang - N-VA ooit samenkomen. En ik blijf overigens tegen een kartel LDD-Vlaams Belang. |
vld -ps
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verschil tussen die twee tendensbewegingen zit 'm in de accenten die ze leggen op bepaalde delen van het V-SB programma, meer niet. |
LDD-N-VA kan zeker werken
en Groen!-SP.a-Vl.Pro (spijtig genoeg) ook... Door samenwerking zullen ze het maximum aantal linkse zetels uit de brand proberen slepen... |
Forza Flandria.
drie partijen die mikken op verzuurde kiezers. |
Een ding is zeker, de dag dat N-VA in kartel gaat met LDD mogen ze N-VA ineens opdoeken. Zij die liberaal genoeg zijn om aan dat kartel mee te willen doen zullen vroeg of laat sowieso naar LDD overstappen, de rest gaat een kartel met donkerblauw niet zien zitten en het wellicht afstappen.
|
Citaat:
|
Géén kartel.
Punt andere lijn. |
Ik ben ook niet zo voor kartels te vinden. Die kleine aanhangwagens betekenen toch niets en worden dan door het venster weggegooid.
Ga gewoon naar de verkiezingen en vorm dan coalities met partijen met gelijklopende ideeen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be