![]() |
Visa-affaire
Voor het misbruik van de Visa-kaarten is in feite iedereen vrij gesproken als ik het goed begrijp. De media doen nu alsof er helemaal niets aan de hand is geweest en iedereen valselijk beschuldigd is geweest maar als ik wat tussen de lijnen lees lijkt enkel de vrouwelijke beklaagde onschuldig en hebben de andere ofwel minder zware straffen ofwel zwaardere straffen gekregen voor nog ander gefoefel. Er zijn ook personen die gewoon niet in beroep gegaan zijn.
Rare zaak toch maar. |
Hadden die mensen een partijkaart of was dat niet partijgebonden ?
|
Citaat:
|
De stadssecretaris (De Nolf?) is nochthans wel veroordeeld...
Al de rest werd er dus bijgesleurd omwille van vuile politieke spelletjes van de oppositie... |
Citaat:
Daar gaat het topic niet over. |
Citaat:
|
Citaat:
(Standaard Visa-affaire) Vieze affaire ja ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
de Dutroux-affaire
de Visa-affaire de Daems - Pécriaux affaire de DeWael - Opdebeeck afaire wat moet het buitenland toch denken van ons |
Citaat:
|
Citaat:
Doe hetzelfde in de privé en uwe C4 ligt klaar:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vraag mij wel af, met hoeveel ze de belastingen gaan optrekken om het zinkend schip, dat Belgie is, drijvend te houden. En we zijn nu zo al wereldkampioen in het belastingen betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik moest lachen met wat u daar zei, alsof dat iets zou uitmaken over de Belgische problemen. Kijk, ik bedoel maar, al zijn de problemen in Belgie de kleinste problemen in de wereld, dat maakt ze niet minder ernstig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be