Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Mars is failliet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113225)

Turkse Nederlander 9 oktober 2008 23:49

Mars is failliet

Als we toch bezig zijn:evil:

Mars ligt buiten Belgie dus hoort het bij internationale politiek.

parcifal 9 oktober 2008 23:52

Wéér een foute titel.
Je maakt er precies een hobby van. lol :)

Turkse Nederlander 9 oktober 2008 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 3736480)
Wéér een foute titel.
Je maakt er precies een hobby van. lol :)

Ik heb het trouwens niet over de chocoladereep he8-)

Derk de Tweede 10 oktober 2008 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3736475)

Bron ? 8-)

Gun 10 oktober 2008 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3736485)
Ik heb het trouwens niet over de chocoladereep he8-)

Neen, en ook niet over een feeissement

tomm 10 oktober 2008 14:32

Citaat:

:eating::lolabove:

echt grappig, voor veel Belgen is er geen onderscheid tussen een ander werelddeel, Mars of een ander sterrenstelsel, alles dat verder ligt dan Erembodeghem en waar ze VTM niet kunnen ontvangen is buitenaards.

evilbu 11 oktober 2008 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 3737603)
:eating::lolabove:

echt grappig, voor veel Belgen is er geen onderscheid tussen een ander werelddeel, Mars of een ander sterrenstelsel, alles dat verder ligt dan Erembodeghem en waar ze VTM niet kunnen ontvangen is buitenaards.

Niks verbiedt u om weg te gaan als je het niet meer kan uithouden.:roll:

tomm 11 oktober 2008 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 3738980)
Niks verbiedt u om weg te gaan als je het niet meer kan uithouden.:roll:

Nee, er zijn genoeg goede kanten aan België: bvb. goed loon naar werken, goede sociale zekerheid, goede infrastructuur, rechtszekerheid, etc. alles dat materieel is is OK, maar ik erger me inderdaad soms aan de mentaliteit van sommige Belgen, hoewel er ook veel Belgen zijn die absoluut OK zijn. Maar als ik VTM opzet of dikwijls ook VRT of RTL word ik triestig, precies voor kleuters. Veel Belgen zijn extreem bekrompen en kortzichtig, en houden niet op met zich te bekommeren over futiliteiten, in plaats van er het beste van te maken, dat is spijtig in een land met zoveel troeven.

evilbu 11 oktober 2008 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 3739132)
Nee, er zijn genoeg goede kanten aan België: bvb. goed loon naar werken, goede sociale zekerheid, goede infrastructuur, rechtszekerheid, etc. alles dat materieel is is OK, maar ik erger me inderdaad soms aan de mentaliteit van sommige Belgen, hoewel er ook veel Belgen zijn die absoluut OK zijn. Maar als ik VTM opzet of dikwijls ook VRT of RTL word ik triestig, precies voor kleuters. Veel Belgen zijn extreem bekrompen en kortzichtig, en houden niet op met zich te bekommeren over futiliteiten, in plaats van er het beste van te maken, dat is spijtig in een land met zoveel troeven.

Ja kijk naar VTM kijk ik al niet (waarmee ik impliciet u al gelijk geef) en de VRT is sinds de nieuwe look van het journaal heel erg verslechterd tot ook mijn grote ontsteltenis,(en in een krant als het Nieuwsblad staan meer pagina's over de regio rond pakweg Oudenaarde dan over het buitenland) maar aan de andere kant zijn Vlamingen graag in het buitenland, bij mijn collega's is er per taal wel altijd eentje die die kent (Italiaans, Spaans, Russisch,...),...
Dus het is maar hoe je het bekijkt....

Zwartengeel 11 oktober 2008 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 3739591)
Ja kijk naar VTM kijk ik al niet (waarmee ik impliciet u al gelijk geef) en de VRT is sinds de nieuwe look van het journaal heel erg verslechterd tot ook mijn grote ontsteltenis,(en in een krant als het Nieuwsblad staan meer pagina's over de regio rond pakweg Oudenaarde dan over het buitenland) maar aan de andere kant zijn Vlamingen graag in het buitenland, bij mijn collega's is er per taal wel altijd eentje die die kent (Italiaans, Spaans, Russisch,...),...
Dus het is maar hoe je het bekijkt....

Durf echter niet te zeggen dat je VRT en VTM wil uitmesten, want dan ben je ineens een antidemocraat die de vrije meningsuiting aan banden wil leggen.

Sjaax 13 oktober 2008 13:42

Citaat:

Mars is failliet

Ik dacht dat het failliet van Mars sloeg op het vrijwel wegvallen van de buitenlandse kwesties Irak en Afghanistan tegen de impact van de kredietcrisis op de Amerikaanse verkiezingen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 3603033)

De kandidaat van Mars
Citaat:

Vooral witte Amerikaanse mannen, sinds jaar en dag de meest solide aanhang van de Republikeinen, zijn gevoelig voor de boodschap van McCain dat Amerika in tijden van internationale terreur niet met de witte vlag moet zwaaien. Terwijl de Democraten zich willen vastleggen op een vaste datum waarop de troepen uit Irak worden teruggetrokken en Obama daarover vorige week in Irak al probeerde te onderhandelen, wil McCain de oorlog ‘winnen’. Gezien zijn hoge leeftijd (71) hoeft niemand bang te zijn dat hij een tweede termijn zal ambiëren. Hij wil slechts zijn ‘karwei afmaken’, heeft hij gezegd, zoals het een supermacht betaamt. Onderhandelen, dat is meer iets voor Venus. En John McCain is de kandidaat van Mars.

D'ARTOIS 13 oktober 2008 17:22

"Na Venus komt Mars" - dat bedoel je toch?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be