![]() |
Hoera! We zijn er vanaf!!
[Anna-mode]Eindelijk seg.
Het heeft een tijdje geduurd maar nu is hij blijkbaar toch vertrokken. Dat zal helpen... Terug rust in de draden, geen eindeloos gespam meer, terug intellectuele praat, no more toes, niks meer over zuipen en zat zijn en alle forummers die ooit voor hem zijn gaan lopen kunnen nu terugkomen. 't Gaat deugd doen. Nu maar hopen dat-ie nooit meer terugkomt.[/Anna-mode] :| |
Jaja, kweetet, 't is een beetje een shock-therapie maar misschien helpt het.
Ge weet maar nooit. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
Zeg dronkie... kom terug, he. |
Citaat:
|
Waar is dronkie heen ?
|
Heeft niemand zijn foon?
|
![]() |
Ik weet niet waar hij uithangt maar het zou fijn zijn als hij terugkomt! :(
En BigF, maak mensen niet blij met misleidende titels, zeker als het over dronkoers gaat! Ik dacht echt dat de rust hier was terugkomen (alleen heeft dat niets met dronkoers te maken)! ;) |
He'll be back ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
The Dronkminator ??? |
Morgen komt-ie vast en zeker terug want dan is-ie jarig en op die dag niks komen zeggen tegen de mensen die zich rotcheeren over jou verjaardag zou wel heel onbeleefd zijn.
Dus; morgen Dronkoers' birthday, morgen Dronkoers back. Of 't zit er tegen! |
Ik zou graag eens echt met Dronkoers op K&K zitten...dus hopelijk komt hij terug :-( Hij is zo legendarisch!
|
Citaat:
![]() |
Het schiet me nu ineens te binnen dat hij vorige week in een PB tegen mij verteld heeft dat hij wilde proberen om af te kicken van dit forum. Dus misschien...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De verhalen zijn allemaal waar ... Zo heeft hij eens een vat van Maes pils in twee gebeten omdat ze in dat café genen Duvel gaven ... Ook heeft hij eens een stadion vol hooligans platgeklopt om ze af te leren van Heineken te drinken ... Jaja , de heldendaden van Dronkoers zijn over héél de wereld bekend ...:-D |
Citaat:
Ach, dat afkicken lukt 'em toch niet, de softie. ;-) Let op mijn woorden; morgen is-ie terug!! :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be