![]() |
Slachtofferrol allochtonen : 4 op 10 racismeklachtren onterecht
"Vier op de tien racismeklachten onterecht"
Vier op de tien klachten over racisme die de Belgische parketten ontvangen, zijn onterecht. Dat melden de kranten van Concentra. De parketten kregen in 2007 in totaal 1.063 klachten binnen, blijkt uit een antwoord van minister van Justitie Jo Vandeurzen (CD&V) op een vraag van MR-Kamerlid Xavier Baeselen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nterecht.dhtml We kennen die zever, racis, polis racis, VDAB, OCMW allemaal racis..... uiteraard zijn er vele veroordelingen met valse getuigen ( zaak Debie ect... ) |
Citaat:
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...809352-438.art |
dus 6 van de 10 zijn wel terecht? En dat is niet onthutsend?
|
Citaat:
De moeite van het vermelden niet waard als je dit aantal vergelijkt met het aantal misdrijven gepleegd door allo's op autochtonen. Dan kom je rap aan een tienvoud daarvan op jaarbasis. En dat blijkt niet onthutsend te zijn in onze samenleving. Maar dat heeft dan misschien met gewenning te maken en het feit dat er electoraal geen munt uit te slaan valt. |
Citaat:
En ik dacht dat de regering en het parket altijd alles deden voor allochtonen, allez als je sommigen toch hoort. Blijkbaar toch niet dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo valt geen electorale munt uit te slaan? De volledige menagerie van Valkeniers, Van Hecke, Verannemans, De Winter en niet te vergeten Dedecker teert op - om het in uw turbotaaltje te verwoorden - misdrijven gepleegd door allo's op auto's. Was U sinds 14/11/1991 uithuizig of liep het borreluurtje wat uit de hand daar bij jullie in de Madoutoren? |
Voor elke tien aanklachten die men via het inquisitie centrum doorgeeft hebben ze er al vijftig afgewezen omdat deze door de "verkeerde groep" werd ingediend.
Maar als je zegt "die zwarte heeft niet leren werken zeker" dan mag je je wel aan een aantal maanden loon als schadevergoeding verwachten. |
"Verannemans"
We kwamen gewoon niet meer bij van het lachen... |
Citaat:
... Omdat ik m'n voorrang van rechts nam. Ik stel voor dat we de rollen eens omdraaien. Dat we die gasten zélf eens gaan intimideren, de boel hier leegstelen en drugs beginnen dealen. Hier en daar ook nog wat allahtoonse vrouwen verrot schelden dat ze hoeren zijn gaat misschien ook helpen. En als ze dan iets terugdoen, leggen we klacht neer wegens rassisme. Benieuwd hoe dat gaat werken. Alleen vrees ik dat wij daar iets te braaf voor zijn. Ik heb verdorie een goeie opvoeding gehad....dju toch :evil: |
Citaat:
|
P.C. Velleman
Zo als die meneer op z'n naam zoekt kan ie zeker dit artikel ook lezen :) |
Citaat:
Ik had u trouwens intelligenter ingeschat. Mea culpa, ik had moeten weten dat ik iets precieser had moeten zijn en mijn commentaar had moeten aanvullen met : "voor de beuzelaars van de politieke correctheid valt er geen electorale munt te slaan uit het vergelijken van de cijfers van racismeklachten met deze van misdrijven en misdaden gepleegd door allo's (en waarvan autochtonen merkwaardig genoeg hoofdzakelijk het slachtoffer zijn.) Of misschien had je het liever in jouw eigen eikeltaaltje geformuleerd gezien? Niet vergeten wijsneus dat het VB de media niet controleert, in tegenstelling tot sommige Berlusconi's uit de Spa en VLD die niet vies zijn om het domme lezerspubliek te manipuleren. |
Citaat:
Zou dat ei kunnen zijn daar op dat gezicht van U? |
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
Ach weet U Fourtis, Geen argument weegt op tegen het "alle ballen prijs, alle ballen winnen" kunstje dat het blok tot huisstijl uitriep. Voor wijsneuzen en beuzelaars, waar U mij beide rechtens toe voor verslijt, volstaat het om de vluchtige opwinding, van onderzeeërs die elkaar onder de Artiek kruisen, weer heel even te hebben mogen voelen. ping .. ping .. pOng.. |
Citaat:
|
En de zoveelste grap. Een opiniestuk promoveren tot 'nieuws'.
Goei mop !!! |
Dan zijn ook bijvoorbeeld alle klachten i.v.m. schijnhuwelijken onterecht. In België is er voor een dergelijke misdaad namelijk nog niemand gestraft. Ik vind dat telkens die 8 dagen tot 2 jaar effectief zou moeten worden uitgezeten in de bak: als het niet degene zijn die werkelijk een schijnhuwelijk wilden aangaan, dan maar degene die hun daar onterecht van heeft beschuldigd. Kwestie van die tergende gedingen eens wat in te perken.
|
Citaat:
Citaat:
Zou het gerecht dan toch misschien onbevooroordeeld zijn??????????? Maarja ik vermoed dat men in de volgende posts mij gaat proberen uit te leggen dat die 70 procent klachten van autochtonen zijn en de rest klachten zijn van allochtonen. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be