Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het grote verstand van GOOGLE (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113246)

circe 10 oktober 2008 16:22

Het grote verstand van GOOGLE

Citaat:

Geheim van lang leven? Geen seks

Een Britse vrouw die deze week haar 105de verjaardag gevierd heeft, schrijft haar lange leven toe aan haar vrijgezellenbestaan. Volgens de vrouw betekenen seksuele relaties vooral "veel ellende".

"De mensen vragen me of ik homoseksueel ben en dan antwoord ik neen", zei Clara Meadmore, die haar verjaardag vierde met een glaasje wijn in een rusthuis in Perran Bay, in het zuidwesten van het Engeland.

"Ik ben gewoon nooit geïnteresseerd geweest in seks", legde de vrouw uit. "Ik kan me voorstellen dat dat veel ellende met zich brengt. Bovendien was ik steeds met andere dingen bezig."

Clara, die in 1903 in Schotland geboren werd, woonde in Canada, Nieuw-Zeeland en vanaf de jaren twintig in Groot-Brittannië, waar ze onder meer als secretaresse werkte. Tijdens de Tweede Wereldoorlog diende ze de Britse belangen in Egypte en leidde vervolgens met haar katten een vreedzaam bestaan in Cornwall.

Belga

---------------------------------------------------------------------

EN DAN KRIJG JE DIT eronder:

Meer artikels over:

seks -relaties -leeftijd -ouderdom -pensioen
Gerelateerd

Promiscue als een pimpelmees

Te vroeg klaarkomen is niet psychisch
Polygamie was tienduizenden jaren de norm
Belg maakt zich zorgen over pensioen
Testosteron bepaalt seksuele aantrekkingskracht

--------------------------------------------------

dan ben je al eens maagd op je 105ste verjaardag! wordt je vergeleken met een pimpelmees begot!

duveltje382 10 oktober 2008 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3737894)
Een Britse vrouw die deze week haar 105de verjaardag gevierd heeft, schrijft haar lange leven toe aan haar vrijgezellenbestaan. Volgens de vrouw betekenen seksuele relaties vooral "veel ellende".

"De mensen vragen me of ik homoseksueel ben en dan antwoord ik neen", zei Clara Meadmore, die haar verjaardag vierde met een glaasje wijn in een rusthuis in Perran Bay, in het zuidwesten van het Engeland.

"Ik ben gewoon nooit geïnteresseerd geweest in seks", legde de vrouw uit. "Ik kan me voorstellen dat dat veel ellende met zich brengt. Bovendien was ik steeds met andere dingen bezig."

Clara, die in 1903 in Schotland geboren werd, woonde in Canada, Nieuw-Zeeland en vanaf de jaren twintig in Groot-Brittannië, waar ze onder meer als secretaresse werkte. Tijdens de Tweede Wereldoorlog diende ze de Britse belangen in Egypte en leidde vervolgens met haar katten een vreedzaam bestaan in Cornwall.

Belga

---------------------------------------------------------------------

EN DAN KRIJG JE DIT eronder:

Meer artikels over:

seks -relaties -leeftijd -ouderdom -pensioen
Gerelateerd

Promiscue als een pimpelmees

Te vroeg klaarkomen is niet psychisch
Polygamie was tienduizenden jaren de norm
Belg maakt zich zorgen over pensioen
Testosteron bepaalt seksuele aantrekkingskracht

--------------------------------------------------

dan ben je al eens maagd op je 105ste verjaardag! wordt je vergeleken met een pimpelmees begot!

Was dat een ijstkast of een heks?

manta 10 oktober 2008 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3737894)

Met wat moeten ze zo'n recordhoudster anders vergelijken ???

8O

:-o

'k Ga zwijgen of 'k heb het weer gedaan ... :lol:

Nelle 10 oktober 2008 16:51

Amai...die heeft toch iets gemist in haar leven :lol:

Diplomatius 10 oktober 2008 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3737934)
Amai...die heeft toch iets gemist in haar leven :lol:

Allez, vertel ons eens in detail wat ze juist gemist heeft ;-)

Nelle 10 oktober 2008 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius (Bericht 3737942)
Allez, vertel ons eens in detail wat ze juist gemist heeft ;-)

8O Oei mis jij ook iets in jouw leven?

MaGNiFiCaT 10 oktober 2008 17:29

Mja, circe, soms zou ik ook denken dat maagden gemiddeld langer leven dan mensen met een seksleven. Vaak veel langer.

Vergelijk maar eens de statistieken van de gemiddelde leeftijd van een non tegenover een gehuwde vrouw.

Vergelijk maar eens de gemiddelde leeftijd van een ongehuwde vrouw tov een gehuwde vrouw.

Trouwens, het aandeel ongehuwde eeuwelingen is bijlange niet evenredig als bv ongehuwden boven bijv de veertig in het algemeen.

Veel gehuwde eeuwelingen waren kinderenloos (wat natuurlijk niet impliceert dat die gehuwde kinderloze vrouwen nog maagden waren, maar het kan) of zij hadden tenminste een klein gezin.

Maar ik denk dat dit eerder ligt dat vele drachten niet bepaald goed zijn voor het lichaam van een vrouw.

En ik had het uitsluitend over de vrouwen. Bij de mannen is het net het omgekeerde. Ongehwude mannen leven gemiddeld minder lang dan gehuwde mannen. En mannen wiens vrouw lang in leven blijft leven dan nog langer dan mannen wiens vrouw jonger overleed.

Maar dat zal dan ook wel deels te maken hebben met de verzorging.

MAW; MANNEN KUNNEN NIET ZONDER SEKS, VROUWEN WEL.:-)

De_Laatste_Belg 10 oktober 2008 17:32

Citaat:

Vergelijk maar eens de gemiddelde leeftijd van een ongehuwde vrouw tov een gehuwde vrouw.
'k Denk dat deze statistieken meer te maken hebben met 'kinderen krijgen'.

Een kind dragen en ter wereld brengen is als 'roofbouw' op 'je' lichaam.

Nelle 10 oktober 2008 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3738012)
Mja, circe, soms zou ik ook denken dat maagden gemiddeld langer leven dan mensen met een seksleven. Vaak veel langer.

Vergelijk maar eens de statistieken van de gemiddelde leeftijd van een non tegenover een gehuwde vrouw.

Trouwens, het aandeel ongehuwde eeuwelingen is bijlange niet evenredig als bv ongehuwden boven bijv de veertig in het algemeen.

Veel gehuwde eeuwelingen waren kinderenloos (wat natuurlijk niet impliceert dat die gehuwde kinderloze vrouwen nog maagden waren, maar het kan) of zij hadden tenminste een klein gezin.

Maar ik denk dat dit eerder ligt dat vele drachten niet bepaald goed zijn voor het lichaam van een vrouw.

En ik had het uitsluitend over de vrouwen. Bij de mannen is het net het omgekeerde. Ongehwude mannen leven gemiddeld minder lang dan gehuwde mannen. En mannen wiens vrouw lang in leven blijft leven dan nog langer dan mannen wiens vrouw jonger overleed.

Vrouwen die maagd zijn en nooit seks hebben krijgen wel rapper borstkanker...

manta 10 oktober 2008 17:43

Is ze nog wel maagd ??? Die kan veel zeggen hé ...:-D

Jazeker 10 oktober 2008 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3738029)

En wat met vrouwen die maagd zijn en dagelijks seks hebben?

Nelle 10 oktober 2008 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3738074)
En wat met vrouwen die maagd zijn en dagelijks seks hebben?

oké, het gaat gewoon over vrouwen van wie de borsten nooit aangeraakt worden, en de vrouwen met borsten die wel aangeraakt worden, degene die aangeraakt worden, krijgen minder rap borstkanker...

manta 10 oktober 2008 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3738095)
oké, het gaat gewoon over vrouwen van wie de borsten nooit aangeraakt worden, en de vrouwen met borsten die wel aangeraakt worden, degene die aangeraakt worden, krijgen minder rap borstkanker...

:?
Is dat dan de nieuwe uitleg van't "maagd" zijn ??? :-D

Nelle 10 oktober 2008 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3738131)
:?
Is dat dan de nieuwe uitleg van't "maagd" zijn ??? :-D

nee

circe 10 oktober 2008 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3738012)

hewel, ik WIST waarom ik mangifidinges leuk vond.

Mijjn moeder kende zo'n "singel" edeldame, et voil�* die leefde effektief véél langer dan haar producerende dinges die haar land bewerkten.

PollyCorrect 10 oktober 2008 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 3738029)

vrouwen die geen kinderen/geen borstvoeding gegeven hebben krijgen idd vaker borstkanker.

PollyCorrect 10 oktober 2008 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3738177)
hewel, ik WIST waarom ik mangifidinges leuk vond.

Mijjn moeder kende zo'n "singel" edeldame, et voil�* die leefde effektief véél langer dan haar producerende dinges die haar land bewerkten.

Dat het het woord 'drachten' gebruikt voor zwangerschappen, dat vind ik een beetje goor.
Het lijkt wel een rare kwiebus die vies is van vrouwen en ze gelijkstelt met een soort dieren, tenzij ze natuurlijk perkamenten kinderloze ouwe koninginnen zijn.

Mangidinges leuk? Ja, een beetje, zoals iedereen wel. Maar niet méér dan dat, niet voor mij, OMFG.

Groentje-18 10 oktober 2008 20:51

Dat is gewoon de manier waarop de google-reclamemachine werkt, daardoor krijg je van die dingen...

Over het onderwerp an sich: ik heb wel al ooit gelezen dat seks een positieve invloed heeft op de levensverwachting van mannen maar dit niet voor vrouwen geldt, maar dat was in één of andere krant dus ... :)

Derk de Tweede 11 oktober 2008 08:25

Op haar grafsteen prijkt:

"Ongeopend retour"

circe 11 oktober 2008 08:29

In feite wou ik het helemaal niet hebben over de leeftijd van maagden, maar over het feit dat google zo slim is om als "gerelateerd artikel" het sexleven van de pimpelmees boven water te halen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be