![]() |
Bleit thread om Uw verloren spaargelden
Hier kan je eens goed bleten om al Uw centjes die je verloren bent tijdens de beurscrisis
Vertel hier wat er Uw overkomen is :-P |
:cheer: (nog) Niks verloren :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij ge al onder een brug slaapt, kan het ook voor U slechter worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Dat hebben ze toch tegen mij gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dermee dat ik weinig behoefte voel om met anderen te lachen. |
Niemand geeft graag toe dat hij/zij iets verloren is hé :-P
|
Je hebt nu eenmaal mensen die over alles bleiten. Dat ze arm zijn, dat hun bazin een kreng is, dat hun buurman een eikel is, dat ze geen geld hebben maar toch vrezen voor de waarde van hun pensioenspaarfonds, dat de forummods hen benadelen, dat allochtonen bevoordeeld worden, enz, enz, enz ...
En dan heb je mensen die gewoon leven, geld verdienen, een deel ervan uitgeven, een deel ervan sparen, een deel ervan in risicobeleggingen steken. En als het met dat laatste wat minder is, dan is dat spijtig, maar met een goed opgebouwd portefeuille is het geen ramp. Niks om te bleiten dus. |
Citaat:
Alles klapt dicht en dan nog zitten ze het goed te praten :lol: Dag na dag zakt de beurs met 5A7% maar niks om Uw ongerust over te maken :lol: Zien of jullie nog gaan blijven lachen groetjes duveltje382 :-P |
Voor zover ik weet zijn de armen meestal de echte slachtoffers van een economische crisis.
Moet ik daar dan over lachen? :? |
Citaat:
|
Zij maar zeker van wel ...
Niks om mee te lachen, imho ... |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Ik mag met recht en reden nu eens lachen met Jullie,en het einde is nog niet in het zicht hoor :lol:;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be