Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bush treedt af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11329)

Maus 1 april 2004 10:54

Volgens interne bronnen uit het Witte Huis zou George W. Bush nog deze week aftreden als president.

De aanhoudende nieuwsberichten over Irak zijn hem teveel geworden. Daarnaast wordt hij in Amerika ook zwaar onder vuur genomen over het vele geld dat naar Irak is gegaan, waardoor binnenlandse problemen het met veel minder geld moesten stellen.

Door al deze berichten heeft hij problemen aan zijn hart en moet hij over twee weken geöpereerd worden aan datzelfde hart.

Hij zal naar alle waarschijnlijkheid nog vervroegde verkiezingen uitroepen, waarna hij voor een hele tijd van het toneel zou verdwijnen.

Bron: Fox-news

The Paulus Experience 1 april 2004 10:56

ja dat is waar!

Kristof Miele 1 april 2004 10:56

Is dit nochtans erg interessante thema niet meer iets voor 'buitenland'?

neruda 1 april 2004 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Volgens interne bronnen uit het Witte Huis zou George W. Bush nog deze week aftreden als president.

De aanhoudende nieuwsberichten over Irak zijn hem teveel geworden. Daarnaast wordt hij in Amerika ook zwaar onder vuur genomen over het vele geld dat naar Irak is gegaan, waardoor binnenlandse problemen het met veel minder geld moesten stellen.

Door al deze berichten heeft hij problemen aan zijn hart en moet hij over twee weken geöpereerd worden aan datzelfde hart.

Hij zal naar alle waarschijnlijkheid nog vervroegde verkiezingen uitroepen, waarna hij voor een hele tijd van het toneel zou verdwijnen.

GREAT NEWS (if it's true,maybe part of Bush's propaganda)

Herman Desmedt ©HD 1 april 2004 10:59

Juist! heb ik ook gehoord. :lol: :lol: De reporter, een zekere Fisher, kon dat met 100% stelligheid bevestigen. :lol: :lol:

Het zou trouwens ook een gevolg zijn ven de eindelijk be-eindigde hertellingen in Florida. Vandaar dat ze in Florida nu ook al beginnen te tellen voor de verkiezingen in November.

Maus 1 april 2004 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele

Ook geplaatst bij buitenland

de Vexille 1 april 2004 11:05

Tiens, ik heb altijd gedacht dat Buske zelf een smakeloze 1 april grap was... Zou wel schitterend zijn :lol: :lol: :lol:

Dilbert 1 april 2004 11:06

Citaat:

Nee, want naar het schijnt komt hij naar hier. 8)

Maus 1 april 2004 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:

Nee, want naar het schijnt komt hij naar hier. 8)

Inderdaad. Er wordt gedacht aan het ziekenhuis van Aalst om hem te opereren.

S. 1 april 2004 11:08

Citaat:

Verdorie, die 5 seconden dat ik mij niet realiseerde dat het 1 april was, waren onbeschrijfelijk mooi.

Rudy Van Nespen 1 april 2004 11:10

Ik denk dat de melder van dit bericht, mevrouw Fisher, als voornaam April heeft en als tweede voornaam Fools...

Toch een goeie!

The Paulus Experience 1 april 2004 11:13

Aan de titel merk je het direkt.

Bush valt liever ter plekke dood dan af te treden denk ik

eliohater 1 april 2004 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Aan de titel merk je het direkt.

Bush valt liever ter plekke dood dan af te treden denk ik

tja , t zou nog een beter idee zijn. Zijn we der ineens voor altijd vanaf :?

Mieke 79 1 april 2004 11:56

[size=6]Doen ze in Amerika ook 1 april-grappen? [/size]

M.a.w: ik geloof er niks van. Die valt nog liever dood tijdens zijn termijn, dan af te treden. Zo komt hij nog es in de geschiedenisboeken! :D

Verhofstadthater 1 april 2004 11:58

Citaat:

8O

Ben je zeker dat dit geen 1 aprilgrap is?

S. 1 april 2004 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
[size=6]Doen ze in Amerika ook 1 april-grappen? [/size]

Tuurlijk, denk maar aan de legendarische 1 april-aflevering van de Simpsons.

http://www.snpp.com/episodes/9F17.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be