![]() |
Volgens interne bronnen uit het Witte Huis zou George W. Bush nog deze week aftreden als president.
De aanhoudende nieuwsberichten over Irak zijn hem teveel geworden. Daarnaast wordt hij in Amerika ook zwaar onder vuur genomen over het vele geld dat naar Irak is gegaan, waardoor binnenlandse problemen het met veel minder geld moesten stellen. Door al deze berichten heeft hij problemen aan zijn hart en moet hij over twee weken geöpereerd worden aan datzelfde hart. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid nog vervroegde verkiezingen uitroepen, waarna hij voor een hele tijd van het toneel zou verdwijnen. Bron: Fox-news |
ja dat is waar!
|
Is dit nochtans erg interessante thema niet meer iets voor 'buitenland'?
|
Citaat:
|
Juist! heb ik ook gehoord. :lol: :lol: De reporter, een zekere Fisher, kon dat met 100% stelligheid bevestigen. :lol: :lol:
Het zou trouwens ook een gevolg zijn ven de eindelijk be-eindigde hertellingen in Florida. Vandaar dat ze in Florida nu ook al beginnen te tellen voor de verkiezingen in November. |
Citaat:
|
Tiens, ik heb altijd gedacht dat Buske zelf een smakeloze 1 april grap was... Zou wel schitterend zijn :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de melder van dit bericht, mevrouw Fisher, als voornaam April heeft en als tweede voornaam Fools...
Toch een goeie! |
Aan de titel merk je het direkt.
Bush valt liever ter plekke dood dan af te treden denk ik |
Citaat:
tja , t zou nog een beter idee zijn. Zijn we der ineens voor altijd vanaf :? |
[size=6]Doen ze in Amerika ook 1 april-grappen? [/size]
M.a.w: ik geloof er niks van. Die valt nog liever dood tijdens zijn termijn, dan af te treden. Zo komt hij nog es in de geschiedenisboeken! :D |
Citaat:
Ben je zeker dat dit geen 1 aprilgrap is? |
Citaat:
http://www.snpp.com/episodes/9F17.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be