![]() |
de jeugd van tegenwoordig
Jaja,
het programma geeft een ideaal beeld over het het is in het leger tijdens de opleiding het mag dan wel zogezegd de jaren 50 zijn, maar 90% wordt nu ook toegepast... In de eerste aflevering is er 1 groot verschil met de werkelijkheid, namelijk in de refter ben je vrijer om te eten, voor de rest de drill, de straffen, de inspecties, allemaal nog het zelfste... Er zijn er genoeg die zeiden in het begin: 'ze gaan mij niet kunnen kraken" en we zijn zelfs nog niet 1 dag ver en er zijn er al gekraakt... dit bevestigd nog maar een mijn mening, dat ze in plaats van jeugdinstellingen beter heropvoedingskampen in het leger zouden invoeren... dat zou echt helpen... greetz BladeToke |
Dit is inderdaad een goed programma. In het eerste seizoen ging het over een college uit de jaren 50, het tweede seizoen ging over een landbouwschool.
Alleen jammer dat het katholieke dit keer wat meer naar de achtergrond verdwijnt. Militaire discipline dient sterker gecombineerd te worden met katholieke moraal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja heb ook gekeken. Maar VT4 is vooral wannabee VTM. Soms hebben ze geen slechte programma's maar the block hangt me de keel uit, te lange reclame's ook en geen deftig nieuws. die tijd is definitief voorbij. Gewelddadige videogames zijn veel cooler dan conservatieve pedo prietsers. Religie is slecht.
Gelukkig stappen er enkelen uit dat programma want je moet goed zot zijn als ouder je kind daarin te stoppen. Het zijn gewoon de ouders die in de jaren stilletjes nog leven, die niet eens een computer kunnen gebruiken. |
ik ben ook voor godsdienst op school, dat vormt de persoonlijkheid het meest naar onze traditionele normen en waarden.
ikzelf heb bijvoorbeeld godsdienst gehad in een streng college en pakweg hamc heeft zedenleer gehad. het verschil merk je hé. |
Citaat:
|
Die programma's drijven zwaar de spot met tucht.
|
Ik ken iemand en die heeft onder de oorlog nog bij de divisie langemarck gevochten en t.o.v. die zijn opleiding was dit maar een lachertje.
|
Citaat:
Velen met dat 'college'-superioriteits gevoel denken dat ze door de Almachtige himself zijn verwekt. |
Citaat:
![]() zoiets ? Het militaire linken aan religie is een enge gedachte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be