Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moord asielzoekers : Turtelbaum-VLD heeft 1ste dode op geweten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113340)

Pierette 12 oktober 2008 20:37

Moord asielzoekers : Turtelbaum-VLD heeft 1ste dode op geweten

Asielzoeker pleegt zelfmoord in gesloten centrum Vottem

In het gesloten asielcentrum van Vottem heeft een Servische asielzoeker vandaag zelfmoord gepleegd.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...m-Vottem.dhtml

Mede door haar onbekwaamheid, onmenselijkheid, onduidelijkheid,... is er een dode gevallen.

Zij moet dan ook ontslag nemen ! :x

AdrianHealey 12 oktober 2008 21:20

Vermits jij dat beleid steunt, vind ik dat jij ook verantwoordelijk gesteld moet worden.

HAMC 12 oktober 2008 21:22

Begraaf die mens he, zand erover zeker?

Pierette 12 oktober 2008 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3741573)
Vermits jij dat beleid steunt, vind ik dat jij ook verantwoordelijk gesteld moet worden.

Ja,als men jarenlang mensen illegaal laat rondzwerven op ons grondgebied, weigert leger in te schakel voor uitdrijving, ze kinderen laat verwekken, onwettelijk laten integreren, illegaliteit tolereert, zwartwerk, ect ect... valse hoop geven, een minister die zuipt, poept en reist en haar functie niet ernstig neemt, onbekwaam is, moet ze ontslag nemen. Men laat alles verzieken en het loopt hier vergeven van de vreemdelingen, er is nood aan een minister met haar op zijn/haar tanden.

Na Dewael zal die trut ook wel blijven zitten !

VlaamseKracht 12 oktober 2008 21:33

Who cares?
illegaal=oprotten,de manier waarop kan me niet schelen.
Alweer een fortuinzoeker minder...opgeruimd staat netjes.

alvinvdv 12 oktober 2008 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht (Bericht 3741598)
Who cares?
illegaal=oprotten,de manier waarop kan me niet schelen.
Alweer een fortuinzoeker minder...opgeruimd staat netjes.

Ik zie U nog liever oprotten dan die azielzoeker!!!
De manier waarop interesseerd me ook bitterweinig.....;-)

HAMC 12 oktober 2008 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3741630)
Ik zie U nog liever oprotten dan die azielzoeker!!!
De manier waarop interesseerd me ook bitterweinig.....;-)

Welk verschil is er dan nog tussen u twee?

Vorenus 12 oktober 2008 21:59

Citaat:

In het gesloten asielcentrum van Vottem heeft een Servische asielzoeker vandaag zelfmoord gepleegd. Zijn verzoek om in ons land te kunnen blijven was afgewezen.
Klopt niet, nu mag ie blijven. Wel onder de grond te verstaan.

alvinvdv 12 oktober 2008 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3741641)
Welk verschil is er dan nog tussen u twee?

Ik ben selectiever in mijn keuze 'mensen' te laten oprotten.....

HAMC 12 oktober 2008 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3741657)
Ik ben selectiever in mijn keuze 'mensen' te laten oprotten.....

Ah ok.

Niet iedereen moet oprotten bedoel je?

FDM 12 oktober 2008 22:11

als ik ongevraagd in een servisch hotel ga zitten janken wordt ik sneller vermoord dan dat ik krepeer

Garry 12 oktober 2008 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3741644)
Klopt niet, nu mag ie blijven. Wel onder de grond te verstaan.

Kan goed begrijpen dat die persoon zelfmoord pleegde. Het moet inderdaad hard aan komen te vernemen dat je zelfs niet goedgenoeg bevonden wordt om in dit klotelandje te mogen blijven. Je zou voor minder over gaan tot zelfmoord.

Garry 12 oktober 2008 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3741587)
Ja,als men jarenlang mensen illegaal laat rondzwerven op ons grondgebied, weigert leger in te schakel voor uitdrijving, ze kinderen laat verwekken, onwettelijk laten integreren, illegaliteit tolereert, zwartwerk, ect ect... valse hoop geven, een minister die zuipt, poept en reist en haar functie niet ernstig neemt, onbekwaam is, moet ze ontslag nemen. Men laat alles verzieken en het loopt hier vergeven van de vreemdelingen, er is nood aan een minister met haar op zijn/haar tanden.

Na Dewael zal die trut ook wel blijven zitten !

Maar daar zijn niet de asielzoekers de fout van. Nu, na gans hun laks beleid, is het ook niet meer menselijk zomaar eender wie op te pakken en uit te wijzen. Dat ze nu, als ze wat willen doen, eens flink gaan ziften om het koren te scheiden van het kaf en zich beperken tot de rotte appels er uit te mieteren maar niet alleen van de illegalen maar ook van de anderen. Teveel in contact gekomen met misdaad of te zwaar delicten, er uit. Terug naar 't land van Boumedienne

Garry 12 oktober 2008 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3741577)

Foutje gebeurd

Garry 12 oktober 2008 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3741577)

Ja, maar dan met zijn gat nog boven de grond he' ... dan kunnen we daar onze fiets in plaatsen.

Nee, niet die assielzoeker, dat is ook maar een sukkelaar. We kunnen beter die regering zo begraven. Allemaal netjes naast elkaar, dan hebben we een flink fietsenrek.

largo_w 12 oktober 2008 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3741720)
Ja, maar dan met zijn gat nog boven de grond he' ... dan kunnen we daar onze fiets in plaatsen.

Hilarisch toch he lachen met de dood van mensen... ga jij nog wat met uw schapen spelen!

Pierette 12 oktober 2008 22:36

Echte asielzoekers verdienen asiel en moeten geen jaren wacht op papieren, zijn ook mensen en er wordt jarenlang met gesold.
Boevendien zijn het de liberalen die ze toleren, maar op grote schaal uitbuiten in zwart
op hun villa's, gronden, vuligheid te laten opkuisen en dat mag ook eens gezegd worden.
Ze geven die mensen 3 euro per uur, slavernij bestaat nog...

Garry 12 oktober 2008 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 3741724)
Hilarisch toch he lachen met de dood van mensen... ga jij nog wat met uw schapen spelen!

Even terug lezen , was te snel weg.

Sinistra 12 oktober 2008 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3741501)

Mede door haar onbekwaamheid, onmenselijkheid, onduidelijkheid,... is er een dode gevallen.

Zij moet dan ook ontslag nemen ! :x

Waarom spreek jij over "Turtelbaum"....8-)

Garry 12 oktober 2008 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3741731)
Echte asielzoekers verdienen asiel en moeten geen jaren wacht op papieren, zijn ook mensen en er wordt jarenlang met gesold.
Boevendien zijn het de liberalen die ze toleren, maar op grote schaal uitbuiten in zwart
op hun villa's, gronden, vuligheid te laten opkuisen en dat mag ook eens gezegd worden.
Ze geven die mensen 3 euro per uur, slavernij bestaat nog...

Sorry pieretteke maar dat is nu ook weer niet waar. Zo zou het moeten zijn maar het is niet altijd zo dat afgewezen asielzoekers geen echte zijn. Persoonlijk ken ik er een geweigerde waar in zijn brief staat, " we weten dat er een gevaarlijke toestand heerst in uw land van herkomst maar dat is geen bewijs dat u daar in gevaar bent".

Ja,.... wat moet ge daar nu van maken. Volgens mij gaat dat daar op die dienst er zo aan toe. Ze maken een groot bord met alle namen op van de asielzoekers en dan wanneer het licht op groen gezet wordt om er weer eens 40 toe te laten geven de daar ieder personeelslid een aantal vogelpikpijltjes tot ze er in totaal allemaal samen 40 hebben en dan mogen ze beurtelings eens gooien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be