![]() |
Hoe oud wil jij worden?
Er zijn mensen die sterven op 25-jarige leeftijd, op 50-jarige, op 75-jarige, op 100-jarige leeftijd...
Zonder het te hebben op de kwantiteit, hoe oud zou jij willen worden? En waarom? |
Ik zou graag tussen de 70 en 80 jaar oud worden, omdat het daarna toch maar bergaf gaat.
|
Ik zou graag tssn de 105 en 110 worden.
Niet ouder omdat men dan serieus lelijk wordt. |
ja want op je 80 ben je nog een hottie!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te oud is nergens voor nodig.
niemand wil zichzelf overleven. |
Zo oud mogelijk ... Zolang ik maar uit de voeten kan hé ... Als je als plant oud moet worden is er ook ni veel aan ...:-(
|
Citaat:
|
Zodra mijn gezondheid of mijn geest de geest geeft mag het voor mij euthanasie worden. Kan ik dit in een contractje gieten?
|
Citaat:
|
87 jaar, 6 maanden en drie dagen. 8-)
|
Ik ben eerlijk gezegd, als het eventjes kan, niet van plan om onvrijwillig te sterven.
Aubrey de Grey ftw! |
Citaat:
mooi als je dat nog kan op oudere leeftijd. anderen zijn op hun 31ste geestelijk al klinisch dood. verstard, muf, liberaal, kop in eigen reet en alleen maar bezig met werk, geld, pensioensparen, rentevoeten, auto's... het wordt door de maatschappij bovendien erg gewaardeerd om tegen uw dertigste klinisch dood te zijn. RIP. |
40
|
Citaat:
je zou ze de kost geven, heb je er wel eens op gelet op straat, als je een paar woorden van gesprekken opvangt is dat 99% van de tijd over 'zoveel euro's'! |
Citaat:
|
ps: Mitgard, zag je gisteravond op het nieuws dat koppel trutten van 26, met hun kapitaaltje dat ze gespaarrrrrd hebben in Luxemburg, en die trien die de helft van haar loon daar heenstuurt elke maand en toch zo'n materieel rijk leventje heeft??
Ik schrok me lam!! :shock: Gelukkig ken ik dat soort lui niet persoonlijk. Ik zou van de weeromstuit weer punk worden. :evil: |
Citaat:
de meeste van mijn leeftijdsgenoten zijn geestelijk zo dood als een pier. ik voel me misselijk worden als ik hen hoor praten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be