![]() |
Mag IJsland toetreden tot de EU?
Ik heb net naar NOVA gekeken op de NOS. De IJslandse Kroon is ineengestort door de financiele crisis. Het leven is een stuk duurder geworden. Mensen zijn hun spaargeld kwijtgeraakt. Veel IJslanders willen nu lid worden van de EU en de euro invoeren. Vinden jullie dat IJsland lid mag worden? Ik hoop dat de EU op korte termijn onze IJslandse broeders hulp aanbiedt.
|
Als ze al het geld betalen dat ze schuldig zijn aan de Europese landen, niet eerder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ijslanders is goed volk. Ik heb pro gestemd.
|
En wat als die IJslanders nu allemaal naar hier komen en hun ijsberen meenemen?:lol:
|
Citaat:
|
Natuurlijk zijn de IJslanders welkom.
|
Citaat:
|
Neen. Die stakkers hebben al meer dan genoeg miserie.
|
IJsland is een gokpaleis.
De afgelopen jaren wilde ze niet bij de EU en nu ze failliet gaan mag Europa de puinhoop opknappen. We beginnen hier niet aan. Laat een van de lidstaten IJsland overnemen, tegen een redelijke prijs. 300.000 inwoners is te klein om een zelfstandige staat te zijn. |
neen, 't is niet omdat zij hun land verneuken dat de EU hun binnen moet pakken.
De EU is geen liefdadigheidsinstelling, he. Ons land daarintegen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dus, IJsland kan niet zelfstandig blijven en het kan niet worden opgekocht. Wat dan? |
Citaat:
|
Ik heb een betere vraag. Mag de EU blijven bestaan.
|
Ik zou geen enkel probleem hebben met Ijsland binnen de EU.
|
Kunnen die Scandinaafstjes ne keer geen efforreke doen? Denemarken zal niet goed gaan vrees ik. Noorwegen bijvoorbeeld, die hebben toch al bijna dezelfde vlag. En die haringstinkers hebben petroleum en aluminium!!
Toch liever Ijsland dan pakweg Montenegro of Kosovo ze. Allez, stel u eens voor in de Rue d'Arschot Ijslandse ipv Bulgaarse en Roemeense sletten. :lol: |
Indien ze dat zouden willen zijn ze op termijn welkom. Maar dan moet eerst hun economie stabiliseren. De EU wacht overigens best wat met het opnemen van nieuwe leden.
|
-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be