![]() |
Hellfigger wordt Heinlein
Waarom?
Hellfigger is gewoon een naam die ik verzonnen heb zonder enige betekenis (Gewoon een stomme verbastering van Hilfinger). Waarom Heinlein? Wel deze persoon heeft Starship Troopers geschreven en heeft mij op de ene of andere manier men politieke ideologie gevormd. Mvg Heinlein PS: aanvraag is al ingediend bij de administratie |
:cheer: Heinlein :cheer:
|
Vraag is of Heinlein dat zou gewaardeerd hebben:-P
|
Laat me raden: vooraleer burgers een stem krijgen in de democratie dienen ze eerst een soort burgerdienst te vervolledigen
|
Heinlein is èèn van de schrijvers zoals Asimov, voor de eerste bladzijde uit is heb ik koppijn.
Maar ok, als het voor u goed is, dan voor mij ook. :) |
Citaat:
|
trouwens, "Hilfinger"???
:lol::lol: een stom kledingmerk kiezen als nick? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bloembolletje ...;-) |
Citaat:
Vlinderroosje. :P |
Voor mijn part noem je jezelf Stinkvinger, I don't care...
Ik denk trouwens dat je nickname veranderen niet wordt toegestaan, om verwarring te vermijden... (en om de administratie niet om de 5 minuten een naam te gaan laten aanpassen omdat deze of gene zijn vorige nick niet meer leuk vindt...) Enfin, stinkvinger, succes ermee. :twisted: |
Citaat:
Wat een afschuwelijke naam seg ... Zo'n naam past bij niemand ... Of 't moest zijn ... Mja , 'k kan 't ni zeggen of 'k heb het weer gedaan hé ...:-D |
Citaat:
|
Citaat:
U bent toch van Stranger in a strange land? |
Citaat:
waarom heb je daar niet eerder over nagedacht? |
Citaat:
|
Ik vind mijn nickname niet zo belangrijk. Ik heb gewoon de naam van een willekeurige stad op de wereldkaart genomen.
|
Citaat:
Kwam uit de boeken van James Oliver Curwood ... Kazan de wolfshond ...;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be