![]() |
REACTIES. N-VA: 'De schaamte voorbij''
De liefde is volledig uit, CD&V en NV-a zullen nooit meer één zijn
Krijgen we nieuwe federale verkiezingen op korte termijn? Citaat:
|
Het was kiezen tussen Mr Goed Bestuur of de chaos. We krijgen nu slecht bestuur en chaos.
|
De belgische regering nadert zijn electorale houdbaarheidsdatum...
Eén probleempje echter: er kunnen geen wettelijke verkiezingen georganiseerd worden. Als er verkiezingen komen, en ze zullen er komen, dan hebben we te maken met een staatsgreep. Dan zitten we opgezadeld met een onwettig verkozen parlement dat via een staatsgreep "zichzelf" goedkeurt. Als dat gebeurt verliest dit corrupte koninkrijk elke schijn van democratie, en kunnen we terecht spreken van een "bezetter" en een "régime." Ik hoop dat het buitenland hierop sterk reageert. Ik zou voorstander zijn van een buitenlandse militaire interventie om het onwettig verkozen régime af te zetten. |
Leterme moet nog meegaan tot aan de verkiezingen van 2009. Daarna zullen ze hem wel het mes in de rug steken.
|
Citaat:
|
Als het een troost kan zijn voor Leterme. Verhofstadt heeft 8 jaar een tekort geboekt op zijn begroting (in een periode dat het veel beter ging) en communautair niets gerealiseerd en rarara wie is er vandaag de populairste politicus in Vlaanderen en België. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Een volk heeft de leiders die het verdient."
Ik vraag me hier en nu af of dat in dit geval ook klopt, en zo ja, wat we dan eigenlijk verkeerd doen. |
Citaat:
euh............ voor de "verkeerde" stemmen misschien....????8O |
Citaat:
Komt aardig overeen met de gemiddelde Vlaming zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
deze leterme mag dat wel hij is nu voor franstalig B de redder des vaderlands |
Citaat:
dit zijn de leiders (lees teringlijers) waar Wallonie voor koos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaming die voor ander volk eerst kiest. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er dikwijls over nagedacht, mijn ex heeft me duizend keer gevraagd om hier weg te gaan uit dit strontland met zijn slavenvolk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be