![]() |
AdrianHealey is de tweeënzeventigste FvdW
AdrianHealey heeft zich spontaan als opvolger gemeld Adrian beschrijft zichzelf als volgt:
Oorspronkelijk geplaatst door Introductie Ik ben dus Adriaan, bijna 20 jaar (buh), student filosofie aan de UA en nog wat zaken in mijn vrije tijd (Marxisme, Praxeologie, public choice, politieke wetenschappen, dat soort van zaken). Heb weinig ervaring in de echte wereld, buiten dan het feit dat ik een part time werkstudent ben tegenwoordig (heb tijdje full time gestaan, maar ben daar van kunnen afstappen). Ik werk als kelner in een Antwerps cafeke, op een half uurtje stappen van bij mij thuis. (Als je werkt tot 4 uur 's nachts is het met de benenwagen naar huis!) Ik heb nog steeds een lieftalige vriendin (bijna een jaar samen) & daar gaat het goed mee. Ik ben secretaris & hoofdredacteur van het LVSV Antwerpen. En nog wat van dat soort zaken. Vragen mogen over vanalles gaan & hoe meer hoe liever. |
De traditionele openingsvraag hoeveel keer per maand eet je frieten en wat is je lievelingssaus
|
Pakt (helaas) minstens 3 keer frieten per week uit gemakzucht. Altijd met op zijn minst mayonaise. Als ik ze op unief eet, dan ook met wat van dat sausje waar ik de naam altijd van vergeet, als ik ze op de ossenmarkt koop met stoofvleessaus en mayonaise.
|
Voor de rest: jow iedereen!
|
Dag Allemaal, P-Magazine of toch maar Humo?
|
P-magazine dan toch. Ik vind dat Humo te hard probeert om iets te zijn wat het niet is, daar waar ik P-magazine complexlozer zijn ding doet, met af en toe echt wel goede zaken.
Dag Allemaal is geen optie. |
Wat vind je dat er met Belgie moet gebeuren? Een onafhankelijk Vlaanderen of moet Belgie blijven bestaan volgens jou?
|
Zie je jezelf ooit actief zijn bij een politieke partij?
|
Pluche, lees eens je posts na eer je ze post.
|
Adrian, neem de P-magazine ook maar met een serieus korreltje zout. Heb hen dikwijls op grove overdrijvingen of op flagrante leugens betrapt.
Bij het slapengaan, tel je vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door 4? |
Citaat:
Aha , een kroeg ...8-) Studentencafé, een blueskroeg, bruin café of zo'n keet waar eerder normale mensen komen ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op welke Amerikaanse presidentskandidaat zou je stemmen?
|
Wat is uw mening over de Franse revolutie en haar directe en indirecte gevolgen? (zet hier maar eens een boompje over op)
|
Wat is je favoriete seizoen?
|
Blondjes, brunetten zwartjes of roodharigen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be