Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   AdrianHealey is de tweeënzeventigste FvdW (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113440)

Pluche 14 oktober 2008 16:31

AdrianHealey is de tweeënzeventigste FvdW

AdrianHealey heeft zich spontaan als opvolger gemeld Adrian beschrijft zichzelf als volgt:

Oorspronkelijk geplaatst door Introductie
Ik ben dus Adriaan, bijna 20 jaar (buh), student filosofie aan de UA en nog wat zaken in mijn vrije tijd (Marxisme, Praxeologie, public choice, politieke wetenschappen, dat soort van zaken). Heb weinig ervaring in de echte wereld, buiten dan het feit dat ik een part time werkstudent ben tegenwoordig (heb tijdje full time gestaan, maar ben daar van kunnen afstappen). Ik werk als kelner in een Antwerps cafeke, op een half uurtje stappen van bij mij thuis. (Als je werkt tot 4 uur 's nachts is het met de benenwagen naar huis!) Ik heb nog steeds een lieftalige vriendin (bijna een jaar samen) & daar gaat het goed mee. Ik ben secretaris & hoofdredacteur van het LVSV Antwerpen.

En nog wat van dat soort zaken.

Vragen mogen over vanalles gaan & hoe meer hoe liever.

Pluche 14 oktober 2008 16:32

De traditionele openingsvraag hoeveel keer per maand eet je frieten en wat is je lievelingssaus

AdrianHealey 14 oktober 2008 16:34

Pakt (helaas) minstens 3 keer frieten per week uit gemakzucht. Altijd met op zijn minst mayonaise. Als ik ze op unief eet, dan ook met wat van dat sausje waar ik de naam altijd van vergeet, als ik ze op de ossenmarkt koop met stoofvleessaus en mayonaise.

AdrianHealey 14 oktober 2008 16:34

Voor de rest: jow iedereen!

Pluche 14 oktober 2008 16:34

Dag Allemaal, P-Magazine of toch maar Humo?

AdrianHealey 14 oktober 2008 16:36

P-magazine dan toch. Ik vind dat Humo te hard probeert om iets te zijn wat het niet is, daar waar ik P-magazine complexlozer zijn ding doet, met af en toe echt wel goede zaken.

Dag Allemaal is geen optie.

LiberaalNL 14 oktober 2008 17:36

Wat vind je dat er met Belgie moet gebeuren? Een onafhankelijk Vlaanderen of moet Belgie blijven bestaan volgens jou?

toccata 14 oktober 2008 17:57

Zie je jezelf ooit actief zijn bij een politieke partij?

MaGNiFiCaT 14 oktober 2008 18:37

Pluche, lees eens je posts na eer je ze post.

MaGNiFiCaT 14 oktober 2008 18:40

Adrian, neem de P-magazine ook maar met een serieus korreltje zout. Heb hen dikwijls op grove overdrijvingen of op flagrante leugens betrapt.

Bij het slapengaan, tel je vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door 4?

manta 14 oktober 2008 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3745262)
Ik werk als kelner in een Antwerps cafeke,

8O

Aha , een kroeg ...8-)

Studentencafé, een blueskroeg, bruin café of zo'n keet waar eerder normale mensen komen ???

Pluche 14 oktober 2008 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3745454)
Pluche, lees eens je posts na eer je ze post.

Wat bedoelt U, wat heb ik verkeerd gedaan?

Mitgard 14 oktober 2008 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3745275)
P-magazine dan toch. Ik vind dat Humo te hard probeert om iets te zijn wat het niet is, daar waar ik P-magazine complexlozer zijn ding doet, met af en toe echt wel goede zaken.

Dag Allemaal is geen optie.

wat is het dat humo wil zijn dat het niet is en wat bedoel je juist met 'complexlozer'?

Savatage 14 oktober 2008 21:15

Op welke Amerikaanse presidentskandidaat zou je stemmen?

Herr Oberst 14 oktober 2008 23:34

Wat is uw mening over de Franse revolutie en haar directe en indirecte gevolgen? (zet hier maar eens een boompje over op)

Den Duisteren Duikboot 14 oktober 2008 23:42

Wat is je favoriete seizoen?

Pluche 15 oktober 2008 02:06

Blondjes, brunetten zwartjes of roodharigen

AdrianHealey 15 oktober 2008 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 3745377)
Wat vind je dat er met Belgie moet gebeuren? Een onafhankelijk Vlaanderen of moet Belgie blijven bestaan volgens jou?

Ik denk dat deze vorm van geografische troubelingen onder geschikt zijn aan grootschaligere problemen zoals de demagogische sociale 'zekerheid' en dergelijke. Vermits geen enkele partij die vlaamse onafhankelijk nastreeft (of zelfs maar autonomie) op dat vlak echt een geloofwaardig verhaal kan voortbrengen, denk ik ook niet dat ik daar echt hard van wakker lig. De enige reden dat ik voor de vlaamse onafhankelijkheid zou zijn, is omdat ik dan hoop dat Wallonië verlost kan geraken van de PS.

AdrianHealey 15 oktober 2008 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3745414)
Zie je jezelf ooit actief zijn bij een politieke partij?

Ja, eigenlijk wel.

AdrianHealey 15 oktober 2008 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3745)
Bij het slapengaan, tel je vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door 4?

Ik tel enkel de schaapjes, niet de pootjes. En ja, ik probeer dat soms, tot weinig succes, helaas.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be