Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   AdrianHealey is de tweeënzeventigste FvdW (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113440)

Pluche 14 oktober 2008 16:31

AdrianHealey is de tweeënzeventigste FvdW

AdrianHealey heeft zich spontaan als opvolger gemeld Adrian beschrijft zichzelf als volgt:

Oorspronkelijk geplaatst door Introductie
Ik ben dus Adriaan, bijna 20 jaar (buh), student filosofie aan de UA en nog wat zaken in mijn vrije tijd (Marxisme, Praxeologie, public choice, politieke wetenschappen, dat soort van zaken). Heb weinig ervaring in de echte wereld, buiten dan het feit dat ik een part time werkstudent ben tegenwoordig (heb tijdje full time gestaan, maar ben daar van kunnen afstappen). Ik werk als kelner in een Antwerps cafeke, op een half uurtje stappen van bij mij thuis. (Als je werkt tot 4 uur 's nachts is het met de benenwagen naar huis!) Ik heb nog steeds een lieftalige vriendin (bijna een jaar samen) & daar gaat het goed mee. Ik ben secretaris & hoofdredacteur van het LVSV Antwerpen.

En nog wat van dat soort zaken.

Vragen mogen over vanalles gaan & hoe meer hoe liever.

Pluche 14 oktober 2008 16:32

De traditionele openingsvraag hoeveel keer per maand eet je frieten en wat is je lievelingssaus

AdrianHealey 14 oktober 2008 16:34

Pakt (helaas) minstens 3 keer frieten per week uit gemakzucht. Altijd met op zijn minst mayonaise. Als ik ze op unief eet, dan ook met wat van dat sausje waar ik de naam altijd van vergeet, als ik ze op de ossenmarkt koop met stoofvleessaus en mayonaise.

AdrianHealey 14 oktober 2008 16:34

Voor de rest: jow iedereen!

Pluche 14 oktober 2008 16:34

Dag Allemaal, P-Magazine of toch maar Humo?

AdrianHealey 14 oktober 2008 16:36

P-magazine dan toch. Ik vind dat Humo te hard probeert om iets te zijn wat het niet is, daar waar ik P-magazine complexlozer zijn ding doet, met af en toe echt wel goede zaken.