![]() |
Lesbiennes moeten vluchten voor marokkanen
Bron: HLN (mag geen copie/paste toepassen)
In Utrecht is een lesbisch koppel moeten vluchten voor de vele marokkanen die in hun wijk wonen.Het lesbisch koppel woonde er een paar maanden toen de pesterijen begonnen...eerst nog onschuldig zoals "daar wonen die lesbo's" maar al snel werd het erger: ramen en deuren werden ingeslagen van hun woning en op straat werden de lesbiennes met youghurt overgoten... Wat opviel is dat 100% van de daders van marokkaanse afkomst zijn.Zij veroordelen homosexualiteit en ze hebben blijkbaar het recht om het ook te bestrijden in alle vormen! Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad:
Citaat:
|
trouwens, met postings als:
Citaat:
|
Ik hypocriet?? Ik neem het NIET op voor homo's en lesbiennes,ver van! Ik bedoel hiermee dat marokkanen het recht hebben om anders-geaarden met de dood te bedreigen! Dit is heel wat anders dan iets afkeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor èlke Marokkaan die zich niet aan 'ons' aanpast, is er minstens één te vinden die zich wel aan 'ons' aanpast, trouwens. Ik kijk al uit naar nog méér gekronkel uwerzijds. Dat wordt lachen! |
Een duidelijk voorbeeld van duale sluiting: Het gelijktijdig plaatsvinden van uitsluiting en usurpatie.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het maar eenvoudig houden: ik val nog liever dood dan mee te huilen met de anti-homo-meute. Dat ik zelf een duidelijk heteroseksuele voorkeur heb, zal daar niets aan veranderen. Zo goed? |
Dit was niet het enige lesbische koppels dat door allochtonen uit hun huis worden gepest. Ik meen dat op Netwerk vorige week een reportage over een ander lesbisch koppel werd getoond, waarbij regelmatig de ruiten werden ingegooid en intimidaties gebeurden. ook zij zijn gaan vluchten uit hun buurt.
Wat me stoort is dat dit als fait divers wordt opgenomen, (het gebeurt hoe langer hoe meer dat allochtonen de schaars overgebleven autochtonen uit de buurt wegpesten) terwijl in zulke gevallen de overheid het vertikt om de pesters op te pakken en uit te wijzen. |
Die Marokanen zijn zelf vetzakken, dat word vaak vergeten in zo'n discussies...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be