![]() |
McCain heeft hardnekkige huidkanker
Citaat:
Waar veel mensen terecht bang voor zijn is dat Palin met haar mooie, maar lege hoofd de leider wordt van de machtigste natie ter wereld. :-( Met Palin weet je absoluut niet wie invloed krijgt, de mensen van de NWO? :lol: |
DE president heeft slechts een publieke PR funtie. Hij neemt zeker geen beslissingen. De echte grote beslissingen worden gemaakt door de elite achter de schermen. Echt veel verschil zal het niet maken als het een leeghoofd is of een intelligentere typ. Enkel in de publieke perceptie zal het verschillen.
|
Citaat:
Ach ja, nu begrijp ik waarom jij (en andere Conspiracy wacko's) hier al zovele honderden posts gecopy/pasted hebt over bloodlines, de Bush & Kennedy-elites, Skull and bones, Bohemian Grove,... De ontelbare voorspellingen dat Hillary Rodham Clinton onvermijdbaar GW Bush zou opvolgen nog niet meegerekend. Circulair denken. |
[quote=Sjaax;3748671]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ze net een goede presidente zou zijn, zie maar naar haar beleid in Alaska. Dat is waar je moet naar kijken. Je gaat nooit iemand vinden met wie je het over alles eens bent zeker in zo een groot land. Maar ik kan me best vinden in de meeste van haar standpunten. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben de VS niet nodig. Alleen sommige investeerders dachten de VS nodig te hebben en daarvan is nu de halve wereld het slachtoffer. |
Citaat:
Is die bron wel betrouwbaar? Als McCain maar 4 jaar te leven had zou ik toch verwachten dat er meer over te lezen was |
Naomi Wolf is niet de eerste de beste....Een vlijmscherpe critica, lees het artikel maar goed.
En dan de combinatie Bush en Blackwater.......als dit geen nepotisme is.....De criminaliteit druipt er aan alle kanten af....Amerika "Schurkenstaat"...... |
Citaat:
Ik denk dat zo ongeveer iedereen op dit forum z'n mening al heeft gegeven over Palin, en ik vond het merkwaardig dat ongeacht ideologie, hier een consensus over bestond. Behalve types zoals u blijkbaar - niet toevallig creationisten. |
Citaat:
Eindelijk iets positiefs aan Palin gevonden.:-) |
Ik geloof niet dat McCain zo snel het loodje zal leggen hoor: zn moeder leeft nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens hem sowieso een zéér lang en gezond leven toe, zeker als hij onverwacht de verkiezingen mocht winnen. |
Citaat:
Hier wat info over zijn kanker. |
Citaat:
Als hij wint, hoop ik ook dat ie nog minstens 4 jaar meegaat. Moest Palin ooit president worden dan pak ik mijn valies en kom ik misschien wel naast je wonen.:-) |
Citaat:
Er zijn al eerder presidenten doodgeschoten en afgetreden. Dan worden ze opgevolgd door de vice president. Maar met Palin als running mate moet McCain eigenlijk nog wel vier jaar gezond blijven, mocht hij president worden. Daarom wordt McCain's health record steeds belangrijker. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Of hij moet het a la 'bush' aanpakken : pres. spelen tussen de golf-uitjes door. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be