![]() |
Jurgen Verstrepen vandaag op zijn website:
"Natuurlijk kan ik hier een urenlange discussie over beginnen..hou mij gewoon in het oog.. want hier komt progressief rechts.!" Beslist het statement van de dag :P Mijn krant blokletterde: Jurgen Verstrepen weigert iederee uitspraak over Vlaams Blok programma. Vraag 1: "Welke programmapunten hielden U af van een lidmaatschap?" JV: ".... eh...." Vraag 2: "Wat vindt U van het 70-puntenprogramma?" JV: ".... eh...." Vraag 3: "Wat is Uw mening over het België Barst-standpunt?" JV: "... grmbl..... getver.... ik ben hier niet om alle standpunten te verdedigen, ik zeg daar nu niets over." bron: DM 31.03.2004 Voor een 'progressieve rechtseling' van het Vlaams Blok, die zoveel tamtam maakt om de vrije meningsuiting, heeft Jurgen Verstrepen al ferm leren zwijgen. Volgende topic: Jurgen De Zwijger :P |
Ja, in plaats van te zwijgen als er een vraag gesteld wordt, zou jurgen beter zeggen dat hij niet graag met die slaapzak van een journalist wil praten en dat hij beter eens een boek zou lezen.
|
Citaat:
|
Jurgen verstrepen heeft misschien een gelijkaardig 'probleem' als onze Piano als hij in het nauw gedreven wordt?
Alleen gaat Jurgen er niet met de staart tussen de benen vandoor om later precies hetzelfde te zeggen als de zoveelste vlucht 'vergeten' is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, als Jurgen alle standpunten eens deftig doorneemt van het blok zal hij alvlug besluiten dat het blok geen enkel ondemocratisch standpunt inneemt.
Voorlopig wil hij zich nog wat verkopen als een soft-blokker bij gebrek aan kennis van het alleraadigste puntenprogramma van de vlaamse blokkies. |
Citaat:
Als is Jurgen Verstrepen een zgn. 'onbafhankelijk', wil k er geld op wedden dat hij vorborgen lid is van het VlaamsBlok. Hij deelt dezelfde standpunten etc... Zijn reportages en dergelijke krijgen nu wel een wrange nasmaak, als je weet dat hij constant VlaamsBLok-sympathisatie heeft gehad. Maar eerst was hij toch van plan om bij de VLD te gaan. Misschien vonden ze hem daar té extremistisch? Maar ik denk persoonlijk dat Jurgen Verstrepen weinig ophef gaat maken, omdat hij bij het brede publiek toch redelijk onbekend is... |
Citaat:
- "Vlaams Blokkers zijn racisten en dommeriken.. " - "Nu de Blokkertjes ook geleerd hebben om te telefoneren..." - "Ik gruwel van de Blokkertjes, maar als ik ze kan gebruiken voor mijn kijkcijfers..." Bron: "VERSTREPEN naar VLAAMS-BLOK!" http://www.vlaanderen-actueel.be/php...amp;highlight= |
Spreuk van de dag, opgedragen aan Jurgen Verstrepen:
[size=5]Spreken is zilver, zwijgen is goud![/size] :P |
Misschien plant hij zijn overstap naar de MDP? De zgn. partij voor vrije-meninguiting?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sla je piano dan ook maar eens toe,kunde gij zagen vent :? |
Citaat:
spreken mag mits toestemming van Filip De Winter, dus zwijgen is beter. |
Waarom zet je dat polletje eens niet op Jurgen's forum, Piano :) ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In elk geval heeft Jurgen Verstrepen niet de gemakkelijkste oplossing gekozen.
Zonder lid te zijn van het Blok, zal hij toch met het Blok vereenzelvigd worden. Hij heeft geen verkiesbare plaats, in die zin dat hij afhankelijk is van wat de verkozenen doen. Geven zij hun ontsalg niet, dan kan hij niet in hun plaats zetelen. Als hij geen lid is van het Blok, dan moet hij ook hun standpunten niet uitleggen. Hij maakt gebruik van de enige taak die partijen in ons land hebben: het opstellen van lijsten van kandidaten. Als democraat zie ik geen graten in de handelswijze van Verstrepen. Wat hij doet is grondwettelijk volledig in orde. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be