Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Islamisering : Weer Antwerpse buschauffeur halfduud geklopt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113561)

Pierette 16 oktober 2008 21:45

Islamisering : Weer Antwerpse buschauffeur halfduud geklopt

Allochtonen slaan Antwerpse buschauffeur bewusteloos

Een chauffeur van De Lijn in Antwerpen is door twee allochtone mannen bewusteloos geslagen. Dat meldt de lokale politie.

De 52-jarige man kreeg het aan de stok met het duo toen hij aan een rood licht stond aan het kruispunt van de Gemeentestraat en het Koningin Astridplein. De bus was officieel al vertrokken en mocht dus geen passagiers meer laten instappen. De twee heren namen dat niet en begonnen op de zijruit aan de kant van de chauffeur te trommelen. Toen de chauffeur het raam opende bleef één van hen verder slaan en raakte de man, waardoor hij bewusteloos op zijn stuur viel. Hij werd met spoed afgevoerd naar het ZNA Stuivenberg ziekenhuis in Antwerpen en is voorlopig buiten levensgevaar. De aanvallers konden ontsnappen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...usteloos.dhtml

eerst de Caarfoer en nuw weer een moordpoging als bij Demoor

en blijven de SP.A voor busverbod voor allochtonen of minstens aparte rijtuigen :evil:

circe 16 oktober 2008 21:52

dienen buschauffeur lokte het dan wel uit hé.
stilstaan en zijn deur niet opendoen! de rassiest!

Dixie 16 oktober 2008 22:18

ik voel een staking aankomen ... achtelijk crapuul bol het af

Nynorsk 16 oktober 2008 22:23

een "moordpoging" dan nog. dat lijkt me een te sterke uitspraak zonder onderzoek, niet?
nu, hopelijk vinden ze de daders snel, en krijgen ze de gepaste straf.

(staat daar nu trouwens "allochtonen" in de titel? Dat kon toch niet volgens sommigen?)

filosoof 16 oktober 2008 22:40

Spijtige geschiedenis, zoiets zou niet mogen voorvallen en ik veroordeel dergelijk geweld absoluut, maar:
Pierette post weeral met een stockfoto ipv de foto van HLN :
Foto in de topic:
http://cache.daylife.com/imageserve/...1if2X/610x.jpg
van de US site http://daylife.com met gebroken voorruit en duidelijk geen Antwerpse bus
Foto HLN:
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/10/...rge_518140.jpg
zonder gebroken voorruit

Qualificatie "moordpoging" er maar direct bij, procureur Pierette?
Waarom wéér je thread trukeren, Pierette?

Was het bericht met de foto van HLN niet dramatisch genoeg?

Je deed hetzelfde met je thread over het Koninckplein, waar je een foto uit Amsterdam bijplaatste, ipv de foto uit HLN.

Ben je uit op sensatie of op stemingmakerij? Alle truken zijn goed om forummers te beïnvloeden?:roll:

Pierette 16 oktober 2008 22:47

Die foto was daar eerst niet bij het hln en via google zocht ik dan maar eentje met muslim en bus en dat was het resultaat, overigens overeenkomstig de waarheid... de feiten zijn de feiten en de foto is slechts bij zaak, beter, vele zouden bij zien van de echte feiten kotsen.

Pierette 16 oktober 2008 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3750559)
een "moordpoging" dan nog. dat lijkt me een te sterke uitspraak zonder onderzoek, niet?
nu, hopelijk vinden ze de daders snel, en krijgen ze de gepaste straf.

(staat daar nu trouwens "allochtonen" in de titel? Dat kon toch niet volgens sommigen?)

ja, als je wat kloppen krijgt tot wanneer je bewustzijn weg is mag men spreken over slagen met oogmerk tot doden. Gelukkig voor de victim zijn er
geen inwendige bloedingen in het hoofd ontdekt, want was dit zo, zou dit van de stress zijn ontstaan. :twisted:

Duvelke 16 oktober 2008 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3750590)
Die foto was daar eerst niet bij het hln en via google zocht ik dan maar eentje met muslim en bus en dat was het resultaat, overigens overeenkomstig de waarheid... de feiten zijn de feiten en de foto is slechts bij zaak, beter, vele zouden bij zien van de echte feiten kotsen.

als er geen foto in het artikel stond, moet je er geen zelf maar gaan bijplakken e

Sensatiezoeker

filosoof 16 oktober 2008 22:53

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3750593)
ja, als je wat kloppen krijgt tot wanneer je bewustzijn weg is mag men spreken over slagen met oogmerk tot doden. Gelukkig voor de victim zijn er
geen inwendige bloedingen in het hoofd ontdekt, want was dit zo, zou dit van de stress zijn ontstaan. :twisted:

Met bedrog en truken help je niets vooruit, met procureur Pierette spelen evenmin.

Nynorsk 16 oktober 2008 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3750593)

Ba neen, ge kunt met één keer slaan zonder iemand te willen doodslaan iemand bewusteloos kloppen. Daar kan ik geen intentie uit afleiden.

Dat er geklopt is, is erg genoeg, je moet dat niet willen "verzwaren" zonder enig bewijs dat die "verzwaring" terecht is.

Jedd 16 oktober 2008 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3750612)
Ba neen, ge kunt met één keer slaan zonder iemand te willen doodslaan iemand bewusteloos kloppen. Daar kan ik geen intentie uit afleiden.

Dat er geklopt is, is erg genoeg, je moet dat niet willen "verzwaren" zonder enig bewijs dat die "verzwaring" terecht is.

feiten zijn onbelangrijk als ge de realiteit wilt verzoenen met wat ge denkt. Dat is zelfs alleen maar hinderlijk.

Kortom, het was moordpoging.

Nynorsk 16 oktober 2008 22:57

Citaat:

euhm. ik lees in het artikel dat ze de chauffeur via de raamopening hebben geslaan, nadat de chauffeur de ruit naar beneden had gedaan.

Ge moet dan al een erg lange arm hebben om een voorruit op die manier kapot te slaan.

Bob 16 oktober 2008 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3750618)
euhm. ik lees in het artikel dat ze de chauffeur via de raamopening hebben geslaan, nadat de chauffeur de ruit naar beneden had gedaan.

Ge moet dan al een erg lange arm hebben om een voorruit op die manier kapot te slaan.

Kom, als men iedereen klop geeft, tegen wie zijn gezicht men niet kan, dan zijn we toch wel zeer goed bezig.

HAMC 16 oktober 2008 23:16

Zo zie je maar weer, geweld lost alles op.

the_dude 17 oktober 2008 01:57

redelijk triestig hoe miserie misbruikt wordt door sensatiezoekers

filosoof 17 oktober 2008 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3750618)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3750612)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 3750617)
feiten zijn onbelangrijk als ge de realiteit wilt verzoenen met wat ge denkt. Dat is zelfs alleen maar hinderlijk.

Kortom, het was moordpoging.

Wat Pierette niet weet vult zij/hij wel aan...

Vette Pois(s)on 17 oktober 2008 02:25

Het verbaasd me dat dit soort nieuws meer en meer opduikt en alles met naam genoemd wodt.

Bhairav 17 oktober 2008 04:37

Om emotionele redenen is het best er eens bij te zetten dat het moslims waren...

Depth of Field 17 oktober 2008 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3750829)
Om emotionele redenen is het best er eens bij te zetten dat het moslims waren...

Ik denk niet dat het Presbyterianen of Baptisten waren.

Bhairav 17 oktober 2008 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field (Bericht 3750847)
Ik denk niet dat het Presbyterianen of Baptisten waren.

Denkt ge nu ECHT dat de islam DIT inspireerd?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be