![]() |
Antizionisme en Jodenhaat: Stop de hypocrisie
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:
Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van die gekken hebben we niet veel te vrezen. Van de reuze wereldmachten genaamd Arabië echter.. |
De lui in Mea Shearim, de Schtreimels, dat zijn de joodse antizionisten.
|
niet noodzakelijk, D'AR. En dan nog? Zijn ze gevaarlijk? Storen ze? Amper.
Die Arabische grootmachtfascisten daarentegen zijn griezelig. Plus ze hebben weinig hersenen, maar veel power. |
Citaat:
Maar dat zult u wellicht niet geloven, dus ik wens u alvast veel plezier met de verderzetting van uw draad. |
Citaat:
waar waren de nederlandse voorouders die lid waren van de NSB, he Poly; diegenen die zonder te verpinken duizenden slachtoffers hebben gemaakt en actief deel genomen hebben aan de klopjachten, he Poly. Als je het over 'Arabië' of "Eurabië' wenst te hebben dan moet je wel alle kaarten op tafel leggen en het hebben over de NSB-ers, he Poly. |
Citaat:
Maar zal hij het hebben over zijn landgenoten, die actief deelgenomen hebben aan de holocaust? nee, want dat potje houdt hij liver dicht. Anti-zionisten zijn tegen het zionisme en niet tegen joden, want in dat geval spreken we van anti-joodse gevoelens. Maar nee, onze 'friend', zal het liever willen hebben over 'eurabië' en andere onzin-praatjes. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
[quote=PollyCorrect;3750723]niet noodzakelijk, D'AR. En dan nog? Zijn ze gevaarlijk? Storen ze? Amper.
Nee, ze storen nauwelijks. Behalve dan in de besluiten van de Knesseth. Maar die is helaas ook al corrupt. Aleen gaat het niet goed in Israel. Olmert heeft een gigantische berg schade aangericht, die denk ik, onomkeerbaar is. |
Citaat:
|
Ja, iemand vertelde me dat een aantal moslims grote Hitlerfans zijn.
|
Citaat:
Daar was jij toch moderator hé. Oei. Oei. |
Citaat:
U beschuldigt me nu al een paar jaar persoonlijk van anti-semitisme, duik misschien eens in uw archief van berichten van mij en toon er mij een waarin ik mij anti-semitisch uitlaat. Eentje waarin ik de staat Israël gelijk stel met het joodse geloof. Ik zou u verder nog kunnen onderhouden over het feit dat ik daar niet alleen moderator was, dat moderatoren niet verondersteld kunnen worden om persoonlijk alles wat op een forum geschreven wordt te hebben gelezen, enz. Maar dat zou u maar matig boeien denk ik, u bent al een hele tijd veel te veel geïnteresseerd in het zwart maken van mezelf en het Kif Kif forum en u schuwt daarbij de intimidatie, de dreigementen en de leugens niet. Als u me niet kwalijk neemt zou ik het hier dan ook bij willen laten. Tot genoegen. |
Citaat:
http://www.antisemitisme.be/site/eve...30&language=FR Citaat:
Citaat:
Ga nu maar netjes verderspelen. |
Over het stoppen van de hypocrisie vind ik deze over Obama wel veelzeggend. Ze komt van Sinistra en gaat over hoe Obama ten opzichte van Israel en de Zionisten geen beleid kan voeren zoals hij zou willen.
Citaat:
Maar hypocriet is het in ieder geval niet. |
Ik heb meer angst voor de religieuze zionisten die een Groot-Israël willen oprichten en via de staat Israël beschikken over kernwapens dan voor de Taliban of de Iraakse opstandelingen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ja, wanneer u de indruk probeert te wekken dat ik een anti-semiet ben dan liegt u dat u zwart ziet (pun intended). En nu moet u mij excuseren, ik heb een recept voor glühwein over te schrijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be