![]() |
Niet echt een belangrijke vraag, meer uit nieuwsgierigheid. Bij bepaalde verbannen personen (zoals nu piraat) is na de ban ook de schermafbeelding verdwenen. Bij andere blijft de schermafbeelding zichtbaar. Is daar een reden voor (bjv. tijdelijke of permanente ban)? Was ik zomaar eens benieuwd naar...
|
Ik dacht dat avatars altijd verdwenen bij bannelingen?
|
Citaat:
|
Waarom is piraat verbannen? :?
|
Citaat:
Ik heb een wild vermoeden dat we hem niet al te lang zullen missen! Nu, misschien is piraat wel hierom verbannen (helaas heb ik geen idee wat voor hoogstaande rethoriek daar te lezen stond), of ook nog omdat piraat met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een dubbelnick was van eerder verbannen forumleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Waar zie jij iets anders?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
:shock: Ik moet dringend eens een methode leren om dubbelnicks te achterhalen. :? Je gaat me toch niet zeggen dat piraat degene is achter de nick waarmee hij vier letters overeenkomt? |
Blèh, forumspook is alweer verbannen??8O8O
"Hoe zou dat nu toch komen?":lol::lol::lol: Nee, twas te verwachten eh dat hij vroeg of laat buiten het boekje zou begeven, en als dubbelnick geen krediet krijgen. Nu, als Carlgustaf was hij irritant, als froumspook grappig en vermakelijk:lol::lol: en als piraat was hij weer lastig. Nuja, ik ben benieuwd wanneer het forumspook terug zal herboren worden.:-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat het nieuw herboren forumspookje géén lang leven zal beschoren zijn.......:lol::lol::lol: Oftewel dat hij zich zó gaat muteren dat hij qausi onherkenbaar zal zijn, maar uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand.:-) Er zijn er hier nog...:-) |
8O8O8O8O8OOMG8O8OOMG8O8O Hij is herboren!!! En hij is wilder dan ooit tevoren! Hij lust ze rauw!!!!!!8O8O8O
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be