![]() |
draadloos en in zwempak
ik kreeg net een bericht (heb nieuwe woonst en nieuwe internet via kabel) dat er zo'n stuk of zeven draadloze connecties werden gedetecteerd, en kreeg de lijst met hun namen en toenamen.
Toen probeerde ik me daar op in te loggen, (eentje zonder slotje erop) en dat lukte prima. Alleen kreeg ik geen verbinding, heb de modem afgeschakeld en probeerde te netten maar niks gebeurde. Moet ik misschien de modem aanlaten? :oops: Sorry, blond en lui... :lol: Lijkt me wel handig, als ik moet pc-en boven, of als ik iets groots wil downloaden, bv een film. Werkt dat zo makkelijk? Nerds? Hier? :) |
Modem moet een flikkerend lampje tonen.
Dat ding moet dus aanstaan! Ik dacht trouwens dat je bruin haar had. 8-) |
Citaat:
het lampje flikkert. ;-) |
Citaat:
|
Kan je een gevangenisstraf opleveren, dat weet je toch. ;-)
|
Citaat:
Ik had de laptop voor mijn dochter in een kwartiertje aangesloten, waar ik nu spijt van heb. Zit de WiFi kaart in het modem ? Dan naar instellingen even wat rommelen in configuratie > draadloos internetverbinding en klaar is Kees. Zit de stekker in het stopcontact ? |
Citaat:
ik hoorde van een collega die voortdurend films downloadt op de wifi van haar buurman :oops: |
Citaat:
|
In Nederland was laatst een antieke glasvezelkabel van wel 1000 jaar oud opgegraven. Nederland had dus al in het jaar 1008 internet.
In Belgie had men niets opgegraven, die hadden in 1008 dus al draadloos internet. |
oh goth, Derk :roll:
en Txiki :roll: en Jeronimo ook :roll: |
Is erg illegaal, powo... opletten daarmee.
|
Citaat:
Ik had de titel al veranderd in "draadloos en in zwempak" om de aandacht te trekken. Is dat zooo erg, echt, Jaza? |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, van die draadloos. Is dat echt zo erg? En strafbaar? :shock: |
Citaat:
Bovendien bevind je je dan op het netwerk van iemand anders dus dat kan ook aanzien worden als hacken. |
ma nee gij, zeker geen gevangenisstraf.
|
Citaat:
Ik bedoel dat van strafbaar enzo, ok maar ik zie mensen soms (ik leef in de grootstad, nietwaar?) in de selfbank zitten met hun pc omdat daar wireless getapt kan worden, of gewoon op een bankje op een plein. Die zitten dan echt yahoo enzo en te mailen, dat zag ik. Dus zo strafbaar en moeilijk moet het niet zijn. Als die ander nu een ongelimiteerde dinges heeft, dan maakt dat toch niet zo uit? Het is wel slecht voor al die rotstralingen, zoals van de gsm ook trouwens, maar het kan soms handig zijn mits met mate. |
Citaat:
voor draadloos heb je een modem nodig ergens in huis (of bij de buren). Als ze hun eigen verbinding niet beveiligen kan je er niet aan doen dat je er "per ongeluik" op aangesloten geraakt hé. Mijn buurman beveiligt het zijne en er is ééntje niet beveiligd maar daarvan is de verbinding te zwak. indien je met dat hotspot geval werkt kan je volgens mij gelijk waar aansluiting op die hotspot dingen, net zoals je met je GSM zo'n zendmast zoekt. Kost bij proxymus 50 euro per maand, maar dan heb je ook zo'n kleine minimodemke nodig. |
Soms stellen steden of instellingen een draadloze connectie beschikbaar voor het publiek. Die mag je dan gaan gebruiken. Maar een netwerk van een prive persoon gaan gebruiken zonder dat die daar toelating toe geeft, dat is strafbaar.
En ongelimiteerde dinges is iets voor zowat alle landen behalve het onze. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be