Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Blood & Honour in Diksmuide (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113669)

Max van Dietschland 18 oktober 2008 20:19

Blood & Honour in Diksmuide

Vandaag is er een feestje van Blood & Honour in Diksmuide (mijn woonplaats). In een camping niet ver van de IJzertoren. Die teut van een burgemeester Lies Laridon (tja tis weer een vrouw) heeft het nodig gevonden om een half leger politie en ordediensten op te trommelen voor dat feestje. Deze middag nog zelf tegengehouden geweest toen ik naar huis reed. Ik heb zelf niet al te lang haar ;-), dus dachten ze waarschijnlijk dat ik ook naar dat feestje ging.

Nu ik vind dat die mensen het recht hebben op hun concert. Niet dat die loeiharde rockmuziek iets voor mij is als schlager en parademarsliefhebber, maar de lokatie is redelijk ver van het stadscentrum en niemand heeft toch last van het lawaai dan. Wat is het probleem dan voor miss Laridon, dat ze al dat belastinggeld moet verspillen ? Ze zou het beter gebruiken voor de herstelling van de wegen, want het wegennet is echt erbarmelijk in Diksmuide.

Max van Dietschland 18 oktober 2008 20:25

Spijtig trouwens dat ik het niet eerder wist van dat feestje. Diksmuide kent heel veel kleine boereweggetjes waar de je stad ongestoord binnen kan komen.

Pietje 18 oktober 2008 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3754738)
Vandaag is er een feestje van Blood & Honour in Diksmuide (mijn woonplaats). In een camping niet ver van de IJzertoren. Die teut van een burgemeester Lies Laridon (tja tis weer een vrouw) heeft het nodig gevonden om een half leger politie en ordediensten op te trommelen voor dat feestje. Deze middag nog zelf tegengehouden geweest toen ik naar huis reed. Ik heb zelf niet al te lang haar ;-), dus dachten ze waarschijnlijk dat ik ook naar dat feestje ging.

Nu ik vind dat die mensen het recht hebben op hun concert. Niet dat die loeiharde rockmuziek iets voor mij is als schlager en parademarsliefhebber, maar de lokatie is redelijk ver van het stadscentrum en niemand heeft toch last van het lawaai dan. Wat is het probleem dan voor miss Laridon, dat ze al dat belastinggeld moet verspillen ? Ze zou het beter gebruiken voor de herstelling van de wegen, want het wegennet is echt erbarmelijk in Diksmuide.

Waren er geen VB-ers Max, want "B & H" da's toch hun biotoop. ??

De rechtvaardige rechter 18 oktober 2008 20:33

Ik vind Diksmuide anders wel een mooie stad.

Max van Dietschland 18 oktober 2008 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 3754750)

Neen naar het schijnt, veel buitenlanders. Maar de lokatie zelf is goed afgeschermd, het is een camping tussen de weiden langs de IJzer.

In de stad zelf een een paar skinnheads gezien, maar voor de rest niet veel gemerkt.

Geen Vlaams Belanger gezien of toch niet op gelet.

Maar dat is niet zo verwonderlijk. Inzake de joden staan beiden mijlenver van elkaar....

Max van Dietschland 18 oktober 2008 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter (Bericht 3754758)
Ik vind Diksmuide anders wel een mooie stad.

Mooie stad en zeer mooie natuur errond, ideaal om te fietsen en uiteraard de IJzertoren, meer moet dat niet zijn. Alleen nog een ander gemeentebestuur en een radicale IJzerbedevaart en we zijn er... ;-)

Het leuke is dat het monument van de gebroeders Raemdonck en het graf van Verschaeve in Alveringem allemaal op fietsafstand liggen...

FDM 18 oktober 2008 21:12

B&H is tenminste nog een hecht clubje dat vrolijk muziek maakt

ancapa 18 oktober 2008 21:26

Citaat:

het krioelt er van :roll::roll::roll:

indentiteitscontroles en vraag een lijstje...

HAMC 18 oktober 2008 21:44

Citaat:

Ik denk dat er meer vakbondsleden waren dan VB'ers.

Amai Piet, dat pikt he.

wild cannibal 19 oktober 2008 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3754896)
Ik denk dat er meer vakbondsleden waren dan VB'ers.

Amai Piet, dat pikt he.

Blood en Honour, is dat een vakbond ? Van de beenhouwers mischien ?

HAMC 19 oktober 2008 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wild cannibal (Bericht 3755157)
Blood en Honour, is dat een vakbond ? Van de beenhouwers mischien ?

Grappig.

Den Ardennees 19 oktober 2008 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3754743)
Spijtig trouwens dat ik het niet eerder wist van dat feestje. Diksmuide kent heel veel kleine boereweggetjes waar de je stad ongestoord binnen kan komen.

Zou je zelf geweest zijn?

lombas 19 oktober 2008 00:40

Bende marginalen.

filosoof 19 oktober 2008 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3755179)
Bende marginalen.

²

Soeverein 19 oktober 2008 01:06

Toevallig dezelfde camping als die waar het AVV feest doorging vorige maand?

Dat was wél een goed feestje, op de paar verloren gelopen Blood & Honour volksverraders na die luidop aan het pleiten waren voor een Groot-Duitse Anschluss. :roll: Bende marginalen.

Henri1 19 oktober 2008 01:26

Laser guided bombs...

Dat zou verspilling zijn....

Zwartengeel 19 oktober 2008 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3755176)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3754738)
Nu Niet dat die loeiharde rockmuziek iets voor mij is als schlager en parademarsliefhebber

Duidelijk?

Eichmann 19 oktober 2008 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein (Bericht 3755195)
Toevallig dezelfde camping als die waar het AVV feest doorging vorige maand?

Dat was wél een goed feestje, op de paar verloren gelopen Blood & Honour volksverraders na die luidop aan het pleiten waren voor een Groot-Duitse Anschluss. :roll: Bende marginalen.

Ja idd dezelfde camping. Oh ja, B&H'er die luidop pleiten voor een Groot-Duitse Anschluss zijn volksverraders maar die bende sukkels op de Madou die pleiten voor immigranten die hier lekker mogen blijven als ze zich aanpassen zijn dat uiteraard niet...:roll: get a life....

Max van Dietschland 19 oktober 2008 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3755176)

Eerlijk gezegd neen. De muziek is mijn genre niet en ik ben ook geen fan van de skinhaedsubcultuur. Maar goed, ik vind wel dat die mensen mogen hun feestje bouwen, zeker op deze lokatie, vrij ver van de bewoonde zone. Blood en Honour heeft al zo vaak bewezen dat ze op een ordentelijke wijze een concert kunnen laten doorgaan.

Sommige linksen en anarchisten daarintegen...

De rechtvaardige rechter 19 oktober 2008 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3754764)
Mooie stad en zeer mooie natuur errond, ideaal om te fietsen en uiteraard de IJzertoren, meer moet dat niet zijn. Alleen nog een ander gemeentebestuur en een radicale IJzerbedevaart en we zijn er... ;-)

Het leuke is dat het monument van de gebroeders Raemdonck en het graf van Verschaeve in Alveringem allemaal op fietsafstand liggen...

Ik vind de Westhoek opzich wel een mooie streek. Die omgeving geeft rust vind ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be