![]() |
Blood & Honour in Diksmuide
Vandaag is er een feestje van Blood & Honour in Diksmuide (mijn woonplaats). In een camping niet ver van de IJzertoren. Die teut van een burgemeester Lies Laridon (tja tis weer een vrouw) heeft het nodig gevonden om een half leger politie en ordediensten op te trommelen voor dat feestje. Deze middag nog zelf tegengehouden geweest toen ik naar huis reed. Ik heb zelf niet al te lang haar ;-), dus dachten ze waarschijnlijk dat ik ook naar dat feestje ging.
Nu ik vind dat die mensen het recht hebben op hun concert. Niet dat die loeiharde rockmuziek iets voor mij is als schlager en parademarsliefhebber, maar de lokatie is redelijk ver van het stadscentrum en niemand heeft toch last van het lawaai dan. Wat is het probleem dan voor miss Laridon, dat ze al dat belastinggeld moet verspillen ? Ze zou het beter gebruiken voor de herstelling van de wegen, want het wegennet is echt erbarmelijk in Diksmuide. |
Spijtig trouwens dat ik het niet eerder wist van dat feestje. Diksmuide kent heel veel kleine boereweggetjes waar de je stad ongestoord binnen kan komen.
|
Citaat:
Waren er geen VB-ers Max, want "B & H" da's toch hun biotoop. ?? |
Ik vind Diksmuide anders wel een mooie stad.
|
Citaat:
In de stad zelf een een paar skinnheads gezien, maar voor de rest niet veel gemerkt. Geen Vlaams Belanger gezien of toch niet op gelet. Maar dat is niet zo verwonderlijk. Inzake de joden staan beiden mijlenver van elkaar.... |
Citaat:
Het leuke is dat het monument van de gebroeders Raemdonck en het graf van Verschaeve in Alveringem allemaal op fietsafstand liggen... |
B&H is tenminste nog een hecht clubje dat vrolijk muziek maakt
|
Citaat:
indentiteitscontroles en vraag een lijstje... |
Citaat:
Amai Piet, dat pikt he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bende marginalen.
|
Citaat:
|
Toevallig dezelfde camping als die waar het AVV feest doorging vorige maand?
Dat was wél een goed feestje, op de paar verloren gelopen Blood & Honour volksverraders na die luidop aan het pleiten waren voor een Groot-Duitse Anschluss. :roll: Bende marginalen. |
Laser guided bombs...
Dat zou verspilling zijn.... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige linksen en anarchisten daarintegen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be