![]() |
Ik zal het maar eerlijk bekennen,ik schrijf dikwijls DT fouten opzettelijk:lol:
Ik vind het gewoon bangelijk hoe jullie mij nadien voorzien van antwoord(t):lol::-P
Soms geeft dat mij veel meer vreugde dan al dat ander gezever op dit(d) forum :-P Mens mag eens lachen hé :lol: |
Da ken nie hè!
|
mensen die DT fouten schrijven moeten dringend eens die regel leren, ze is écht niet moeilijk.
mensen die DT fouten met opzet schrijven zijn gewoon loemp, sorry duvelke:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Dit is echt geestig, vindt je niet :lol:. |
Ha, komen Kwak en Boemel uit Antwerpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O ja en ook...
Citaat:
|
Ik zalt ook bekennen: ik evenmindt.
|
Citaat:
|
Maar ik ga toegeven. Ik ben een DT-nazi. Dat sommige mensen het moeilijk hebben om die regels goed toe te passen, kan ik begrijpen. We zijn niet allemaal talenknobbels. Maar je hebt echt van die mensen die er een sport van lijken te maken om de regels quasi consequent omgekeerd toe te passen. Dat gaat mij wel storen.
Dit gezegd zijnde... een foutje door snel te willen zijn of onoplettendheid vind ik totaal niet erg. Die maak ik trouwens zelf ook wel eens. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij evenmint. Geen dank... we zijn er om mekaar te helpen op het pad naar de verlichting. |
Citaat:
Wie boerderijt? |
Citaat:
|
Heh, nu zat ik me ineens af te vragen of "boer" als uitdrukking of "boeren" als werkwoord voor een oprisping nu dialect is of aanvaard Nederlands. Vandale.nl geeft uitsluitsel:
2. boer de; m -en oprisping: een ~ laten |
Citaat:
|
Ik pas.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be