Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Blok manifestatie Ekeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113705)

Revolutie 19 oktober 2008 20:06

Vlaams Blok manifestatie Ekeren

Op youtube een filmpje gevonden van ongeveer 10 jaar geleden:

Het vlaams blok die een betoging hield tegen het asielcentrum.

http://nl.youtube.com/watch?v=VoMXwtqq9ss

duveltje382 19 oktober 2008 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 3756551)

Wat hebben ze er mee berijkt,niets hé :?

Revolutie 19 oktober 2008 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3756563)
Wat hebben ze er mee berijkt,niets hé :?

inderdaad
toen met die betoging hadden ze 1000 betogers mee, moesten ze nu zoiets organiseren durf ik wedden dat ze aan amper 300 betogers raken.

lomeanor 19 oktober 2008 20:14

Veel geweld zie ik daar niet, hoor..

Revolutie 19 oktober 2008 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3756572)
Veel geweld zie ik daar niet, hoor..

Neen, er was toen geen geweld.

Enkel van linkse stenengooiers...

Honoré gepluimd 27 maart 2009 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 3756570)
inderdaad
toen met die betoging hadden ze 1000 betogers mee, moesten ze nu zoiets organiseren durf ik wedden dat ze aan amper 300 betogers raken.

Maandag betogen ze nog eens, een anti-moskee optocht in kortrijk.
Zelfs 300 manifestanten zal nu niet meer lukken !
Waar zijn al die militanten heen ?

Tamam 27 maart 2009 23:52

Misschien snappen ze intussen de boodschap van je gelovige vriend die je twee maal quote beter dan de boodschap van de anti-moslim brigade.

longhorn 28 maart 2009 03:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4038523)

't zijn schapen. Maar een moskee in Kortrijk!8O Daar geven ze toch geen vergunning voor?

garfield 28 maart 2009 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4039014)
't zijn schapen. Maar een moskee in Kortrijk!8O Daar geven ze toch geen vergunning voor?

Tuurlijk, integenstelling tot het bestuur van de The Lone Star-State, zijn de Poco's hier zeer bereidwillig in zulke zaken :evil:

Brugge Veilig en Leefbaar 28 maart 2009 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4038523)

Ge moogt één keer raden...:lol:
Ik was ooit een van die idioten, altijd aanwezig ! Achteraf gingen de bonzen in onderonsjes gaan eten en zuipen, brullend van pret over de zotten die ze per bus hadden aangevoerd en op de terugweg waren. 8-)

filosoof 28 maart 2009 22:29

Citaat:

Citaat:

een moskee in Kortrijk

Wat is er zo erg aan dan?:lol:

Bolsjewiek 28 maart 2009 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 3756551)

Een betoging tegen een asielcentrum???

Je moet al absoluut gestoord zijn om aan zoiets mee te doen.
Zo zie je maar weer dat wat het VB ook pdoet om het te verbergen, het blijft fascistisch onderkruipsel.

Félicien Bwanatongo 29 maart 2009 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie (Bericht 3756570)
inderdaad

Militanten worden bijna letterlijk weggejaagd bij het VB. Hoeft dus niet te verwonderen.

longhorn 31 maart 2009 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4040099)
Wat is er zo erg aan dan?:lol:

De islam heeft niets te zoeken in Kortrijk. Hou West-Vlaanderen proper en beperk de invloed van die godsdienst in onze provincie. Zolang ze maar in uw buurt in Brussel blijven.

artisjok 31 maart 2009 05:34

Citaat:

Waarom niet?

artisjok 31 maart 2009 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4042806)
De islam heeft niets te zoeken in Kortrijk. Hou West-Vlaanderen proper en beperk de invloed van die godsdienst in onze provincie. Zolang ze maar in uw buurt in Brussel blijven.

De moskee is er al 15 of 20 jaar.
Er zijn geen problemen, geen overlast, behalve het VB dat komt provoceren.
De buurtbewoners (autochtonen en allochtonen) hebben massaal "geen haat in mijn straat" affiches e.d. uitgehangen.
Hopelijk hebben de VB-betogers ze gelezen en begrepen, de boodschap is duidelijk.

Honoré gepluimd 31 maart 2009 07:18

Het was een behoorlijk woelige avond, met o.m. een mislukte "verfaanslag" op Dewinter. :lol:
Een politie die op bepaalde momenten volledig de controle over het gebeuren kwijt was (bewust of pure onkunde ?) en beelden van tegenbetogers die deden denken aan eerdere AEL-manifestaties.
De "plaatselijke jeugd " (voor 99 % bestaande uit negers en Noord-Afrikanen) had geen boodschap aan de slogans tegen "fascisme" van de plaatselijke LSP'er en schreeuwden massaal " Allah Akbar ". :lol:

artisjok 31 maart 2009 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4042831)
Het was een behoorlijk woelige avond, met o.m. een mislukte "verfaanslag" op Dewinter. :lol:
Een politie die op bepaalde momenten volledig de controle over het gebeuren kwijt was (bewust of pure onkunde ?) en beelden van tegenbetogers die deden denken aan eerdere AEL-manifestaties.
De "plaatselijke jeugd " (voor 99 % bestaande uit negers en Noord-Afrikanen) had geen boodschap aan de slogans tegen "fascisme" van de plaatselijke LSP'er en schreeuwden massaal " Allah Akbar ". :lol:

Behalve je eerst zin klopt er geen woord van wat je hier verteld.

Kan er me iemand vertellen waarom het VB in Kortrijk, op kosten van de inwoners van Kortrijk, een verkiezingsbijeenkomst mag houden?
Kan er me iemand vertellen waarom zij de zaal Vetex mochten gebruiken? Een voorrecht die geen enkele Kortijkse burger te beurt valt. Waarvoor alle geplande sportactivieiten moesten wijken.

Honoré gepluimd 31 maart 2009 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4043389)
Behalve je eerst zin klopt er geen woord van wat je hier verteld.

Kan er me iemand vertellen waarom het VB in Kortrijk, op kosten van de inwoners van Kortrijk, een verkiezingsbijeenkomst mag houden?
Kan er me iemand vertellen waarom zij de zaal Vetex mochten gebruiken? Een voorrecht die geen enkele Kortijkse burger te beurt valt. Waarvoor alle geplande sportactivieiten moesten wijken.

Ten eerste was ik deze avond aanwezig en er zijn genoeg getuigen om mijn beweringen te staven.
Was jij die soms eenzame blanke tegenbetoger met LSP vlag tussen al die "Allah Akbar " roepers ?

Voor de rest moet jij je niet moeien waar en hoe het VB een bijeenkomst houdt.

Herr Oberst 31 maart 2009 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4043389)

Niemand hoeft u dat te vertellen, dat kunt ge namelijk zelf opzoeken. Te beginnen bij de Grondwet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be