![]() |
Rudy Aernoudt lanceert nieuwe partij in Wallonie
Citaat:
|
Goede zet van Aernoudt, maar hij zal, net als de B.U.B., kennis maken met de harde wetten van de particratie. Hij heeft natuurlijk het voordeel reeds bekend te zijn. Dat lijkt in België een voorwaarde te zijn om met succes aan politiek te doen.
|
Zouden de Walen zich niet gekleineerd voelen omdat een 'Vlaming' hun de weg komt wijzen?
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoe kan de rudy nu ne vlaams nationalist zijn en tegelijk bij B-Plus zitten? 8O |
Citaat:
Hoe verlopen de Kartelonderhandelingen? |
Indien LDD hiermee samenwerkt, laat JMDD hier wel zijn ware gelaat zien. Deze belgisch-nationalist is immers rabiaat tegenstander van regionale autonomie.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral in Wallonië, waar de almacht van de PS moeilijk te bestrijden is, en waar nu een ziedende strijdt woedt tussen PS en MR zal het zeer moeilijk zijn om een nieuwe partij (van welke aard dan ook) te lanceren. |
Citaat:
Je kan in Bplus zitten en enige Vlaamse reflex vertonen, dat is waar. Maar je kan niet in Bplus zitten en Vlaams-Nationalist zijn. |
Citaat:
Ik beschouw mezelf als een Belgicist met een gezonde Vlaamse reflex (lijkt me ook wel logisch gezien ik ook Vlaming ben), maakt dat van mij een Vlaams-nationalist? |
Citaat:
Ik dacht dat je zei dat je Vlaams-Nationalist kon zijn én in Bplus kon zitten. Vanzelfsprekend is Aernoudt geen Vlaams-Nationalist, dat is dwaas bubbelgebrabbel. Citaat:
Ik denk dat we het hier over eens zijn hoor, alleen een klein misverstand in communicatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat Aernoudt de verkiezingen in Wallonië maar winnen, liever Rudy Aernoudt aan tafel die voor de overdracht van een aantal bevoegdheden is dan Milquet, Reynders, Di Rupo of Maingain die op alles Non, Non, Non zeggen.
|
Veel succes gewenst, niet iedereen staat te springen voor hervormingen.
|
Citaat:
De helft van het Waals politiek establisment bestaat uit Vlamingen, Italianen etc... De vraag is of Rudi stemmen kan afpakken van de PS. Gezien het asociaal karakter van Rudi en huidig failliiet van het neoliberalisme zal ie alleen maar stemmen afpakken van de MR waardoor de positie van de PS versterkt. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be