![]() |
chatten
van t weekend met iemand gebabbeld over chatten op msn, die persoon was daar nogal 'vol' van ... maar k heb eigenlijk niet doorgevraagd ... ttz toch niet op de technische details ;-)
dus 'hoe doede dat ?' ah ja, t ging over msn geloof ik ... |
hotmailadres aanmaken, msn installeren, vrienden toevoegen en chatten!
|
Citaat:
hoe vind je die ? of moet je zelf al vrienden hebben ??? en dan nog met uw eigen vrienden chatten ? dat leek mij de bedoeling (althans in de uitleg die ik kreeg) toch niet echt hoor ! |
Citaat:
Voor de rest: http://www.msn.be en "windows live messenger" downloaden. De rest wijst inderdaad zichzelf uit. Het is zo plezant als uw vrienden plezant zijn natuurlijk... |
ik denk dat zij chatrooms bedoelde ... dus niet met eigen contacten ... waar vind je dat ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
msn is wel leuk...
|
Hou er rekening mee dat de meeste "open" chatboxen voornamelijk voor dates bedoeld zijn. En dat een 20-jarige blonde studente uit Gent een 50-jarige kale truckchauffeur uit Zele kan zijn.
En koester je privacy. Al kun je in alle anonimiteit natuurlijk ook dingen kwijt die je aan bekenden liever niet vertelt... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8O ne mens wilt nekeer vriendelijk doen! niet dat ik niet neen zou zeggen natuurlijk.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Msn... da's dat ding dat ik altijd "vergeet" op te zetten ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be