![]() |
Verhoog uitkeringen werklozen per direct met 9000 Euro.
Je bent werkloos en je 10 jaar oude TV gaat kapot.
Tegenwoordig hebben ze alleen maar van die flatscreens van 700 Euro. Zo'n tv moet bij de winkelier gehaald worden en dat kan tegenwoordig niet meer per bakfiets. Daar moet een Audie of tenminste een Opel Corsa aan te pas komen. Dus verhoog die bijdrage maar naar 9000 Euro. Je bent dus werkeloos en leeft in onmin met je vrouw of moeder....wat ga je doen....stappen dus..naar de kroeg....lekker pilsje pakken. Ben je dus niet thuis voor Dr. Phil en The Bold and the Beautiful....dus moet je eigenlijk zou je er ook een tweede HD-recorden bij moeten hebben Dat vertellen ze er allemaal niet bij als je werkloos wordt! Omhoog met die uitkeringen. http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index....icht&pid=76566 |
euhm, hoeveel is de minimumuitkering in Nl. eigenlijk tegenwoordig ???
|
Citaat:
|
:shock: :shock:
OK, dat is érg. Maar nog véél erger is dat België het enige land ter wereld is met werkloosheidsuitkering zonder limiet. Dat is Nederland dan weer niet. |
Citaat:
Belachelijk laag hè! |
Citaat:
Nooit te beroerd om hun handjes te laten wapperen en die geen domme dingen doen met hun uitkeringen. Af en toe wat bijklussen, zoals tuinonderhoud en handelen in cocaine.. Niet tan ? Ja toch ? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zijn dat alleen Walen die toevallig Lippens heetten ? :-D |
hoeveel jaar ben jij al werkloos, derk?
10 of langer? |
Een beke een serieuze noot hier voor al die zagers vanwege een ex-profiteur:
Probeer maar eens rond te komen met 600 euro in de maand. Waarvan bij mij al 380 euro naar de huur en electriciteit ging. Profiteren is er niet bij als je door het kapitalisme aan de zijkant gezet wordt hoor. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En neen, volgens mij zijn ze niet zo hoog. (ik heb 7 jaar gewerkt in NL en daar hoor je niemand "hopen" op een uitkering als ze hun werk zouden verliezen. Ze gaan zoeken naar nieuw werk gelijk een gek :D) |
Citaat:
Vandaar dus dat zovelen wel gék zouden zijn als ze zouden gaan werken (en gediscrimineerd zouden worden natuurlijk)! Want zonder werken krijgt men netto 1000 €, een hogere kinderbijslag, en allerlei leuke kortingen op culturele en andere aangelegenheden. Plus, er staat geen limiet op, je kunt dus rustig in Belganië 7 jaar werkloos zijn, en bv rustig iets opbouwen om wat extra te verdienen. :oops: Daar heeft de Belgistische administratie best respect voor hoor! |
Citaat:
Oh, PS: mijn zoon heeft een keer een paar maanden tussen 2 studies in met 0€ inkomen moeten leven. Was ook leuk :roll: Omdat zijn studentenjob hem, wegens ziekte, ontslagen had en hij te ziek was om te solliciteren en te arm om de was te doen dus te vies om werk te krijgen. Gelukkig had hij ouders om even te helpen ;-) |
Citaat:
Over wat voor uitkering spreken we hier? |
Citaat:
Althans volgens Het Goede Doel. Ik moet aan de slag........ http://www.youtube.com/watch?v=qN7m2...eature=related |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be