Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Verzuurde mensen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113771)

duveltje382 21 oktober 2008 15:40

Verzuurde mensen

Na de minder begoede mensen uit armere buurten die ze de multicul door de stroot hebben geduwd,zouden het nu wel eens de spaarders kunnen zijn die verzuurd geraken en op lijsten als het VB zouden durven kiezen
Ik zou dat de normaalste zaak van de Wereld durven noemen
Wat vinden onze zo brave politiekers die deze ramp hadden moeten voorkomen ervan?

goodwill 21 oktober 2008 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3759382)
Na de minder begoede mensen uit armere buurten die ze de multicul door de stroot hebben geduwd,zouden het nu wel eens de spaarders kunnen zijn die verzuurd geraken en op lijsten als het VB zouden durven kiezen
Wat vinden onze zo brave politiekers die deze ramp hadden moeten voorkomen ervan?

Duveltje, je bent precies back to basics, he ?
;)

duveltje382 21 oktober 2008 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 3759386)
Duveltje, je bent precies back to basics, he ?
;)

Idd,hou dat maar even goed in het hoofd hé,we zijn terug naar af medunkt,en ik vrees dat vele mensen mij gelijk gaan geven hier ;-)

Chipie 21 oktober 2008 16:44

Zouden stoepkakkers de oplossing kunnen bieden? :-D

duveltje382 21 oktober 2008 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3759483)
Zouden stoepkakkers de oplossing kunnen bieden? :-D

Eerlijke banken en overheden mss wel beste Chipie ;-)

Fallen Angel 21 oktober 2008 20:14

Citaat:

Ik wist niet dat het VB een economisch programma heeft laat staan een visie op de economie. :rofl: :rofl: :rofl:

Anna List 21 oktober 2008 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3759901)
Ik wist niet dat het VB een economisch programma heeft laat staan een visie op de economie. :rofl: :rofl: :rofl:

ik had van jou niets anders verwacht Angel.

De Waal 21 oktober 2008 21:09

Citaat:

alle nog eentje van vedeze, de partij die de kleine man nog meer gaat melken dan de rooie & de blauwe.

De schoofzak 21 oktober 2008 21:13

Als een dorpsbankier met geld uit de kas naar een goktent gaat, of naar de wijven, dan vliegt hij/zij in den bak.

Nu zijn een heel aantal grote bankiers met een ferm deel van onze spaarsenten ook naar een gokparadijs geweest. Hun winsten in de vorm van rare zaken, zoals gouden parasjutes edm.

De pollentiek, de overheid, had als taak om niet alleen van de daken te schreeuwen dat spaarsenten op spaarboekjes veilig waren, ze had vooral als taak om dat waar te maken.
Dat is even niet zo geweest. Er is even wat belastingsgeld nodig geweest, en dan nog is niet alles opgelost (vraag het maar aan de sukkelaars van Kaupting-dinges).

Voor mij persoonlijk (en 't is maar dat je het weet: buiten met pensioensparen dat wat gezakt is, en wel terug zal stijgen, heb ik geen nadeel) zijn er een aantal die dik gebuisd zijn.

Maar toch blijft de vraag: gaan de vele mensen die echt bang geweest zijn, het zich herinneren als ze in het stemhokje staan ????

ps: ik zou dat gevoel van die bange mensen, die op politiek vlak de rekening willen gepresenteerd zien in een 'andere' verkiezingsuitslag, zeker niet 'verzuurd' noemen.
Reserveer aub het woord verzuurd voor mensen die uit puur egoïsme niks meer kunnen verdragen van een ander.
Bang zijn dat ge uw spaarsenten niet meer zoudt kunnen aanwenden om je bejaardenhuisverblijf mee te helpen bekostigen, valt daar zeker niet onder.

Fallen Angel 22 oktober 2008 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3759958)

Prove me wrong. :-P

Ik ben altijd bereid om mijn mening te veranderen door bewijzen en argumentatie ;-).

forzaflandria 24 oktober 2008 02:33

De meest verzuurde mensen die ik ken, stemmen altijd op Groen!

De hele tijd maar zagen over hoe slecht auto's zijn, over het milieu, het kapitalisme, hoe lelijk Belgie is, enz. Maar zelf hebben ze natuurlijk ook een auto, al wonen ze in een relatief kleine stad met goed openbaar vervoer.

Esperanza 24 oktober 2008 04:56

Citaat:

Nog een geluk dat we het VB hebben. Zij zijn namelijk de énige garantie ter voorkoming van mondiale economische crisissen.

goodwill 24 oktober 2008 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 3763738)

De hele tijd maar zagen over hoe slecht auto's zijn, over het milieu, het kapitalisme, hoe lelijk Belgie is, enz. Maar zelf hebben ze natuurlijk ook een auto, al wonen ze in een relatief kleine stad met goed openbaar vervoer.

het is gemakkelijk om de ander te beschuldigen van vanalles.
Introspectie kan echt geen kwaad (bij iedereen)

goodwill 24 oktober 2008 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3759958)

beste anna, we zijn echt benieuwd naar jouw visie ? ;)

Bhairav 24 oktober 2008 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 3763738)

Misschien is het net door de verrechtsing dat er verzuring is? Of gaat die redenering niet op vanuit uw emotioneel standpunt?

Bierke 24 oktober 2008 08:47

Citaat:

Ik wist niet dat het VB een economisch programma heeft

Versus
Citaat:

laat staan een visie op de economie. :rofl: :rofl: :rofl:

Zo met deze vergelijking in je eigen zin heb je aangetoond nooit één partijpunt gelezen te hebben en gewoon een volgend kalf bent van linkse rakkers.
Adieu

Bierke 24 oktober 2008 08:53

Citaat:

Politiek denkt niet meer aan mensen hoor, ook al geven ze zonder schroom toe veel gedaan te hebben bij de bank crisis. Of het een nieuwe ruk naar rechts oplevert weet ik niet, maar het zou wel mooi zijn.

Fallen Angel 24 oktober 2008 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 3763882)
Versus

Zo met deze vergelijking in je eigen zin heb je aangetoond nooit één partijpunt gelezen te hebben en gewoon een volgend kalf bent van linkse rakkers.
Adieu

Zie mijn vorige posts "prove me wrong"

Het is heel gemakkelijk:

Post hier gewoon het economisch programma of beleid van VB
Of geef een link daarnaar.

alice 24 oktober 2008 10:54

Mensen verzuren evengoed door links als door rechts.

duveltje382 25 oktober 2008 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 3763901)
Politiek denkt niet meer aan mensen hoor, ook al geven ze zonder schroom toe veel gedaan te hebben bij de bank crisis. Of het een nieuwe ruk naar rechts oplevert weet ik niet, maar het zou wel mooi zijn.

Idd ik zou bv ook al eens willen zien als LDD mee aan de macht zou komen wat er dan zou gebeuren?
Dat de partij aanslaat bij de kleine man is nu wel duidelijk hoor,enkel nu eens afwachten wat dat volgend jaar bij de kiezingen gaat zeggen?
ps. Ik blijf in hart en nieren een VBkiezer ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be