![]() |
Verzuurde mensen
Na de minder begoede mensen uit armere buurten die ze de multicul door de stroot hebben geduwd,zouden het nu wel eens de spaarders kunnen zijn die verzuurd geraken en op lijsten als het VB zouden durven kiezen
Ik zou dat de normaalste zaak van de Wereld durven noemen Wat vinden onze zo brave politiekers die deze ramp hadden moeten voorkomen ervan? |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Zouden stoepkakkers de oplossing kunnen bieden? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Als een dorpsbankier met geld uit de kas naar een goktent gaat, of naar de wijven, dan vliegt hij/zij in den bak.
Nu zijn een heel aantal grote bankiers met een ferm deel van onze spaarsenten ook naar een gokparadijs geweest. Hun winsten in de vorm van rare zaken, zoals gouden parasjutes edm. De pollentiek, de overheid, had als taak om niet alleen van de daken te schreeuwen dat spaarsenten op spaarboekjes veilig waren, ze had vooral als taak om dat waar te maken. Dat is even niet zo geweest. Er is even wat belastingsgeld nodig geweest, en dan nog is niet alles opgelost (vraag het maar aan de sukkelaars van Kaupting-dinges). Voor mij persoonlijk (en 't is maar dat je het weet: buiten met pensioensparen dat wat gezakt is, en wel terug zal stijgen, heb ik geen nadeel) zijn er een aantal die dik gebuisd zijn. Maar toch blijft de vraag: gaan de vele mensen die echt bang geweest zijn, het zich herinneren als ze in het stemhokje staan ???? ps: ik zou dat gevoel van die bange mensen, die op politiek vlak de rekening willen gepresenteerd zien in een 'andere' verkiezingsuitslag, zeker niet 'verzuurd' noemen. Reserveer aub het woord verzuurd voor mensen die uit puur egoïsme niks meer kunnen verdragen van een ander. Bang zijn dat ge uw spaarsenten niet meer zoudt kunnen aanwenden om je bejaardenhuisverblijf mee te helpen bekostigen, valt daar zeker niet onder. |
Citaat:
Ik ben altijd bereid om mijn mening te veranderen door bewijzen en argumentatie ;-). |
De meest verzuurde mensen die ik ken, stemmen altijd op Groen!
De hele tijd maar zagen over hoe slecht auto's zijn, over het milieu, het kapitalisme, hoe lelijk Belgie is, enz. Maar zelf hebben ze natuurlijk ook een auto, al wonen ze in een relatief kleine stad met goed openbaar vervoer. |
Citaat:
|
Citaat:
Introspectie kan echt geen kwaad (bij iedereen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Adieu |
Citaat:
|
Citaat:
Het is heel gemakkelijk: Post hier gewoon het economisch programma of beleid van VB Of geef een link daarnaar. |
Mensen verzuren evengoed door links als door rechts.
|
Citaat:
Dat de partij aanslaat bij de kleine man is nu wel duidelijk hoor,enkel nu eens afwachten wat dat volgend jaar bij de kiezingen gaat zeggen? ps. Ik blijf in hart en nieren een VBkiezer ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be