![]() |
Moeten de Frankistische misdaden nog bestraft worden?
El Super-juèz Balthazar Garzon (ja, die van Pinochet en van Gal), gaat nu de meer dan een halve eeuw onbestrafte Frankistische misdaden aanpakken.
Is dat redelijk, doenbaar, en gewenst? |
Neen.
|
Citaat:
Honderduizend staande executies, zonder vorm van proces, meestal burgers, naamloos gedumpt in massagraven????? |
Maar je kan ook nog lapidairder zijn en helemaal niet meer antwoorden, ipv met één wooordje.
Het valt me nu ook te binnen, dat je altijd met twee woordjes moet spreken, om beleefd te zijn... |
Citaat:
Waarom beginnen we geen proces over de misdaden van het Franse revolutionaire bewind? Of een proces over de misdaden van Atilla de Hun? |
Citaat:
Waarom beginnen we geen proces over de misdaden van het Franse revolutionaire bewind? Of een proces over de misdaden van Atilla de Hun? |
Citaat:
Citaat:
Franco blijft een open wonde. |
Misdaden tegen de mensheid verjaren niet, maar als je elk jaar hun verjaardag wil vieren, ga je gang...
|
Citaat:
Welnee, men wil gewoon selectief zijn. Zullen we een proces beginnen tegen de misdaden van de Communistische Internationale? |
Citaat:
Ik maak me sterk, dat je wél vindt, dat de Turken moeten de genocide op de Armeniërs toegeven, of niet soms? |
Citaat:
En tegen alles wat hier heeft meegewerkt aan/gelogen heeft over het Oostblok. |
De misdaden van Pinochet en de Gal, die keur je ondertussen wél goed, Jozef I??
|
Citaat:
Ten tweede ben ik er voorstander van dat Turkije de historische werkelijkheid van de Armeense genocide zou erkennen, maar ik ben zeker geen voorstander om daaromtrent een proces of een strafonderzoek te beginnen. |
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je verschuilen achter grenzen helpt niet meer, en dat is een goeie zaak. |
[quote=eno2;3760648]
Citaat:
|
[quote=Jozef Ostyn;3760655]
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be