![]() |
LDD en Brussel
Graag had ik hier een duidelijk standpunt van de LDD vernomen betreffende Brussel. Wat is het standpunt van LDD over Brussel als Vlaanderen onafhankelijk zou worden? Ik heb dit opgezocht, maar ik vind nergens een duidelijk standpunt.
|
Gisteren op de vub nog een gesprek gehad met iemand van ldd-brussel. Ik stelde hem exact dezelfde vraag, hij zag alvast de splitsing van bhv niet zo zitten omdat hij vreesde dat dan de kopstukken niet meer verkiesbaar waren voor de Vlamingen in Brussel... euhmja... eigenlijk had hij als Brusselaar zelf eigenlijk geen antwoord op je vraag. Maar ik wil ze hem anders nog wel eens expliciet stellen? Volgende week dinsdag hebben we weer samen les...
|
En de leden/stemmers van LDD en JGV die actief zijn op dit Forum?
Kunnen die mij niet verder helpen? |
Dus geen mening van LDD'ers en JGV'ers?
|
Ge hoopt vast en zeker dat die even verdeeld is dan hun opinie over Belgische Vlaggen aan gemeentehuizen zeker
|
JMDD zegt nu op de tv: mijn partij heeft geen oplossing voor Brussel.
|
Keien V/d Wetstraat? "Dat ze maar eens komen met hun idee voor Brussel", in een zweem erbij dat niemand daar een oplossing voor heeft... de vvb ed. hebben al geruime tijd verschillende pistes voor Brussel bewandelt en naar buiten gedragen. Durft DD hier misschien geen stellingname doen? Past het niet in 's mans populistische kraam?
|
de kraan dicht en hun pootjes zullen wel hangen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be