![]() |
Organisator neo-naziconcert stond op VB-lijst in Limburg
Citaat:
Maar het VB en neonazi's hebben niets met elkaar te maken? |
Citaat:
|
Het Nieuwsblad van vandaag:
Citaat:
|
Definieer de term "fascisme" en "racisme" al eens, want die worden zoveel door links gebruikt dat ik al niet meer weet waar ze voor staan. En dat wilt wat zeggen, want volgens hen val ik onder die termen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zever maar verder.
Ondertussen lopen de grootverdieners weg met je centen. |
Citaat:
Het VB is nationaal-liberaal of nationaal-conservatief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Intussen zitten bij de andere partijen evengoed nog mensen die voorstander zijn van censuur, en er alles aan doen om de democratie in dit land tegen te werken. Het verschil met het VB is dat zij zichzelf verdraagzaam en democratisch noemen, en bovendien aan de macht zijn.
Ik zou mij dus maar niet te veel zorgen maken over die idioten bij het VB. |
Citaat:
De ondoorgrondelijk mens toch! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik me niet vergis is de man overgestapt naar een andere partij dus nu is hij weer ene van de goei Piet. |
Citaat:
Maar toen was Duke nog een rijzende politieke ster in Lousiana, met iets méér stemmen dan die neerbuigende VB-führerkes. Maar hij is out nu. Waar maak je je dus druk om? Blijkbaar meer om biernazi's dan om de Fortis-miljarden, de Dexia-miljarden, de Ethias-miljarden... Mensen horen het verschil niet meer tussen miljoenen en miljarden. Maar een honderdtal B&H'ers op een concert vinden ze VEEL en EXTREMISTISCH. Wel, ik versta andere dingen onder véél en extremistisch. CEO's, bankiers, liberale democraten... vind ik extremisten. |
Raar dat de pocobende hier weer wakker wordt en al een ganse week posts ziet komen van hun onaangepaste inwijkelingen die buiten het aanwakkeren van het onveiligheidsgevoel ook nog eens zorgen voor de uitholling van onze economie dat ze dan nergens te vinden zijn.
Ontopic: Who cares wie dat concert organiseerde zolang er geen degelijke wettelijke bepaling rond is doet iedereen wat ie wil (dat heb ik van de abou jah jah discussie geleerd) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be