![]() |
Jörg Haider had homoseksuele relatie
Vandaag blijkt dat de 58-jarige Jörg Haider een homoseksuele relatie had met zijn 27-jarige opvolger Stefan Petzer. Deze vertelde dit zelf in een radio-iinterview. Het is an een ruzie tussen beiden dat Haider dronken achter het stuur ging zitten en met een veel te hoge snelheid een bocht miste.
Lees zelf het artikel hier. ![]() |
en dan
wie niet |
Bent u dan een homosexueel met een drankprobleem?
|
DAAROM was dus het Vlaams Belang NIET aanwezig bij de begrafenis van Haider! Het Vlaams Belang WIST dat Haider homo was! Hoe hypocriet kan je zijn! Vreemdelingen,Joden en homohatende partij en de voorzitter is zelf homo!
Dit is om je ziek te lachen |
getuigen inderdaad van weinig respect, laatste eerbetoon, de democratische partijen
ginder respecteerden hem nog meer... |
Citaat:
|
http://www.arretsurimages.net/vite.php?id=2212
Ik ben absoluut geen voorstander van Haider, maar bij mijn weten heeft hij nooit homofobe uitspraken gedaan. |
Hiermee tonen de extreem-rechtse partijen nogmaals aan dat zij homo's totaal niet aanvaarden! Enkel op "hun" wijze is mogelijk: doe je voor als hetero en gedraag je ook zo, doe je dat niet: raus! Geen homorechten,geen homohuwelijk, geen homo adoptie, geen homo-aanvaarding,geen homo gesprekken op school....= extreem rechts:-)
|
Citaat:
En je Vb-avatar dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk lach ik nooit bij de dood van iemand. |
Citaat:
|
Citaat:
8O |
Citaat:
Ja, het lijkt er erg op dat ze hem haten. |
Citaat:
|
Citaat:
Die kerel is dood, man, laat die toch rusten nu. Zolang hij niemand verkracht heeft, hé, of aan kinderen heeft zitten prutsen, gaat dat toch niemand een snars aan. We leven toch niet meer in de Middelleeuwen, of onder één of ander islamietisch schrikbewind ? |
Citaat:
|
Citaat:
Komaan. Een van de meest succesvolle extreem-rechtse politici van Europa komt om en Dewinter (die wel tijd vindt om naar obscure bijeenkomsten te gaan van organisaties als pro-Koln) kan niet gaan omdat ie naar Beringen moet. Ofwel mocht ie niet komen ofwel wilde hij niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be