![]() |
Zorgen over banalisering van Hitler op TV1
Zever gezever, moet de industrie weer op gang getrokken worden?
Citaat:
|
wat een interessant nieuws zeg...:roll:
|
Ik eet ook graag forel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie daar eerlijk gezegd geen graten (haha) in... Zou ik dat moeten? Jeroen Meus is toch geen antisemiet...
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik neem aan dat je mij bedoeld; er zijn zoveel dingen die een mens niet snapt hé... |
Citaat:
|
de VRT heeft de taak om het geld van de belastingbetaler op een vakkundige manier te verkwanselen aan "kook-programmaatjes" allerhande en het zootje ongeregeld die j�*�*�*�*�*�*�*�*ren na datum nog financieel voordeel proberen te halen uit WOII springen natuurlijk al op de kar nog voor de kar daar is....
k'weet best wel dat er in de kampen afschuwelijk en gruwelijke dingen gebeurd zijn........ maar men spreekt nooit over al die anderen die er het leven gelaten hebben.... zowel aan het front als in de kampen.... hoevéél moslimbroeders hebben het leven niet gelaten tijdens WOII ??? daar hoort men nooit een woord over..... waren zij misschien MINDER slachtoffer ????:cry::cry: |
Gun heeft wel gelijk... ;-)
|
Allee, was het nog eens tijd om oorlogsslachtoffertje te spelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ongelooflijk waar sommigen zich mee bezig houden...
De VRT wilde wrs wat controverse creëren om met hun programma in de belangstelling te komen. En natuurlijk springen de poco-soldaatjes weer op die kar. VRT zal blij zijn. |
Citaat:
Op "histories" vertelde een huismeid dat de lakens van Hitler op de Berghof altijd onberispelijk proper waren, dus... |
zoals ik het zie maken ze zich absoluut geen zorgen over de banalisering van Hitler. Ze maken zich enorm veel zorgen over het niet demoniseren van Hitler.
Persoonlijk vind ik demoniseren even erg (misschien wel erger) als banaliseren. Banaliseren (het was ook maar een gewoon mens) geeft de boodschap dat gewone mensen ook tot monsterlijkheden in staat zijn. Demoniseren is erger, omdat de boodschap dan is "zolang hij geen bokkepoten heeft zal het wel zo erg niet zijn" De kritikasters van de VRT bereiken dus exact het tegenovergestelde van wat ze willen bereiken :) Funny. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be