![]() |
Bevallingen
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.
Tot later! :-) |
Allez! veel succes hé. En dat alles goed mag verlopen
|
Citaat:
|
Of je vrouw,bravo in ieder geval hé
|
hoezo?
Citaat:
|
Citaat:
Sterkte, succes & proficiat hé!! (In deze volgorde. ;)) :cheer: |
Als je de navelstreng doorknipt lijkt het net of je een binnenband van een fiets doorknipt. 8-)
|
Citaat:
Nou ja zeg. mazzel, C! |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom verknip jij binnenbanden van fietsen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maakte je van ringetjes van doorgeknipte fietsbanden, dan ringetjes aanelkaar knopen en schieten maar! Tijdens de bevalling van mijn dochter, nu op twee weken na 13 jaar geleden, voelde het doorknippen van de navelstreng net zo aan. |
Citaat:
Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien! gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne! |
Citaat:
|
Proficiat he...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verkeerd citeren: :evil: Ban this man mods! :-D |
Citaat:
Het was de hoofdverloskundige. :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be