![]() |
Forummeeting
Het is alweer twee seizoenen geleden (of drie?) dus wordt het toch weer eens tijd eh.
Aangezien er toch altijd eerst drie maanden gepalaverd wordt over waar en wanneer, beginnen we best nu al aan de planning van de eerste officiële forummeeting van de winter! Waar, wanneer? Doorgaans zitten we zo in de regio Antwerpen-Gent-Leuven, ud smisschien kunnen we deze keer eens wat verder gaan. Ergens in Limburg of West Vlaanderen. Op 't strand misschien? |
Leuven!
|
Op zich maakt het me niet zoveel uit waar. Desnoods de nacht door doen. Wanneer is een ander paar mouwen. Als ik dat voldoende op tijd weet, kan ik dat regelen op het werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bwa Antwerpen lijkt mij ook een goeie locatie hoor :-D Allé als ik beslist heb om mijn anoniemiteit overboord te gooien...
|
Antwerpen is keilang geleden.
|
Citaat:
|
Forummeeting doe ik graag. Heb het wel wat druk momenteel. Maar iets als Leuven zou normaal geen probleem moeten zijn.
|
Citaat:
;-) |
Antwerpen.
|
eender waar het niet te hard waait.
zodat mijn haar in model blijft. |
Citaat:
|
Ik kom als Firestone komt.
|
Citaat:
Er is enkel een héél petiterige kleine waterkans dat MaGNiFiCaT komt indien de ontmoeting in de Koningin der Europese steden plaatsvindt: BRUGGE!!!:cheer: Of in de Koningin der badsteden: OOSTENDE!!!:cheer: Ik zeg wel: een hele kleine kans. |
Maar ik zal dan wel niet zeggen dat ik MaGNiFiCaT ben hoor.:-o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Och bilbao is helemaal niet te vergelijken met Brugge.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be