![]() |
Neonazi en zijn VB en NSV vriendjes.
Neonazi heeft op Facebook heel wat VB'ers als vriend
![]() Citaat:
Citaat:
Valkeniers stuurt zijn oproep nog geen dag de wereld in. of nieuwe feiten komen aan het licht. Maar het VB, het NSV en neonazi's hebben niets met elkaar te maken? |
Verbaasd me in het geheel niet.
Die link is ondertussen geweten. |
Weg met het VB!
|
Ja, wat doe je eraan?
|
Citaat:
|
Kijk kijk... Jamas en Bart Debie vriendjes...
|
Citaat:
Het verschil tussen personele en formele verbanden is u dan wellicht niet gekend. Ik kén VB'ers, maar dat maakt mij geen VB'er (ik heb nooit een partijkaart gehad en ben het evenmin van plan te kopen). Zo ken ik de man die genoemd wordt ook (aangezien hij een vaste stamgast is), maar dat maakt mij evenmin een B&H-adept. En zo ken ik ook mensen die veelvuldig naar reggae luisteren, maar dat maakt mij ook geen rastafari. Conclusie: niets dan gebakken lucht, m'n beste. Er is 'bewijs' dat er personele banden bestaan tussen VB, NSV en B&H. So what? Zo kunnen we de lijn doortrekken naar alle lagen van de bevolking, en dan zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. :-P Als het NSV effectief een VB-vehikel zou worden, dan stap ik eruit. Dat zou enkel maar van consequentie getuigen, aangezien ik geen aanhanger ben van die partij. Maar wat zeggen personele verbanden? Juist ja, niets. |
oeps :|
|
Citaat:
Uw citaat: Citaat:
Dat is nogal wat. |
Citaat:
Hoeveel doden in de kampen tijdens de SSU? Hoeveel tragedie in het oostblok? Is Cuba er nu echt op vooruitgegaan? ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al hadden ze Hitler zelf zijn kont nog afgekuist, dan nog zal ik VB stemmen de volgende verkiezing. Waar het mij om gaat is, een vrij Vlaanderen. Daarna zien we wel. En zo zouden al de Vlamingen beter redeneren in de plaats van zich keer op keer te laten opjutten door een stel Vlaamse Belgicisten zonder kloten aan hun lijf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eindelijk eindelijk eindelijk...
Zovele jaren, zovele miljarden, zoveel manuren, zovele nieuwe wetteksten, zovele politieke benoemingen, zovele leugens,....en eindelijk, eindelijk hebben ze iemand ontdekt binnen het VB die kennissen heeft die B&H sympathien heeft. Van een vette visvangst gesproken... Ik heb de indruk dat de roodfascisten nog steeds denken dat ze mensen gaan wegplukken bij het VB door deze ziekelijke heksenjachten te blijven voeren. BTW: wie gelooft de roodfascisten nog na vijfentwintig jaar van gore leugencircussen. |
Citaat:
........... En zakken vullen. |
Ik denk dat het allemaal wel meevalt; per slot van rekening denk ik ook niet dat Dit Forum groen is omdat er ook een paar extreemlinksen posten.
|
Citaat:
NSV is al jaaaaren kweekvijver voor VB en aanverwanten. :roll: Wat denk je dat die persoonlijke banden betekenen? Dat ze elkaar nog nooit gesproken hebben ofzo? Ik voeg alleen mensen toe op facebook die ik goed ken. Al de rest heeft nl. geen zaken met mijn privéleven ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be