![]() |
Blood & Honour (en waar ze voor staan) en 't Vlaams Belang.
Zelfs Vlaams Belang leden zeggen dat de maat vol is. Zoals Bart Debie op z'n blog:
Citaat:
bron: http://bartdebie.typepad.com/ Het topje van de ijsberg wordt groter en groter. Binnenkort valt 't em om. |
Topje van welke ijsberg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind al dat gelul over B&H buiten alle proporties.
Het gaat over een extreem kleine groep mensen met een bedenkelijk gedachtegoed, maar die in de praktijk verder voor zover ik weet geen vlieg kwaad doen. Ik vind dat die mannen gewoon hun hobby moeten kunnen beoefenen zonder dat gezever van de PoCo's. Net zoals die gesjeesden van de PVDA dat mogen van mij. Dit zijn geen reële bedreigingen meer voor onze samenleving. |
Citaat:
Of m.a.w, als ik voor de Vlaamse Zaak argumenteer, dan heb ik geen zin om eerst een paar duizend B&H vragen/opmerkingen/allusies te pareren vooraleer ik aan de kern van de zaak kan toekomen. |
Citaat:
Ik ga ervan uit dat de overgrote meerderheid van VB mandatarissen, leden en kiezers géén B&H adepten zijn. Ik denk ook niet dat de paar die er ongetwijfeld wel zijn enige invloed hebben op het programma van de partij. Die zitten er simpelweg bij omdat er eigenlijk voor hen geen partij is en het VB dan maar the next best thing is. Ik zie dan ook niet in waarom er woorden moeten worden vuilgemaakt aan die mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be