![]() |
Rooie VRT doet het weer !
in hun berichtgeving over Colombia treffen we dit artikel aan waarin ik werkelijk over zowat aqlles struikel :
Citaat:
welke titel geeft de VRT dat bericht mee ? Raad eens ? Citaat:
Dat taalgebruik :drinking: alsof het om een spelletje gaat van wat overjaarse pubers. Om te kotsen is dit :evil: ook om te kotsen is de uitleg die de president eraan geeft Citaat:
|
Ik persoonlijk zou ook de term "schietgraag" niet gebruiken in deze context, maar om daar nu een halszaak van te maken...
|
En ik maar denken dat het gebrek aan objectiviteit van de VRT in zijn berichtgeving alleen maar bestond in de gedachten van VB'ers met teveel fantasie.
|
van hun wild-west toestanden heb ik niet zoveel last
wel verontrust hun aantaal verstekelingen dat een geslaagde overzet maakt mij |
Rooie Zita weet wel raad.
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
En wat is er nu rood aan de vrt?
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is pure PROVOCATIE naar de brave vlaamse burger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, echt, wat is er nu eigenlijk rood aan de vrt?
|
Citaat:
Ik weet niet waar zij hun woordenboeken kopen, maar ik vrees dat zij hun geld beter aan iets anders konden besteed hebben. |
Citaat:
hoe ziet een objectief nieuws eruit? hoe maak je een objectieve selectie van de nieuwsitems voor het beperkte tijdsbestek? waarom zijn er niet meer rechtsen die journalist worden? zijn die dan wel objectief? kan journalistiek objectief zijn? |
Citaat:
|
Onze normen van objectiviteit zijn zodanig extreem geworden dat wie dan ook journalist is, een manipulator is.
|
Citaat:
mijn idee is dan ook: zolang het nieuws te links is volgens rechts en te rechts is volgens links, zit het nieuws ongeveer goed. |
Ik denk niet dat er heel veel burgers in Europa zijn die de televisiejournaals van hun land wel objectief vinden. Zo noemen bvb veel Fransen hun journaals ware propaganda voor Sarko. Zenders die daar proberen tegen in te gaan zoals Canal + in Frankrijk worden dan weer steevast "zeer links" genoemd. Over een land als Italië gaan we het al helemaal niet hebben.
Het is zoals in het voetbal: voor welke ploeg je ook speelt of van welk team je ook de trainer bent blijkbaar is de scheids altijd toch wel net tegen u zeker. Maar bon, als je ooit eens een uurtje naar Foxnews gekeken hebt dan weet je wel dat het hier in Europa toch echt nog wel meevalt met de objectiviteit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be