Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wat met het pestgedrag van een bepaalde forummer? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114038)

duveltje382 26 oktober 2008 20:49

Wat met het pestgedrag van een bepaalde forummer?

Normaal zou men op dit forum vrij en vrolijk moeten kunnen posten "wel volgens de regels hé"

Maar als hier nen halve gare zit die enkel op het forum zit om mensen strafpunten aan te smeren,is dat dan geen pestgedrag?

Wat gaan de moderators hier tegen ondernemen?
Ik hoop ook dat de beheerders van dit forum hun verantwoordelijkheden zullen opnemen,want op pesten staan namelijk ook zware straffen(wettelijk gezien)

Als wij met voldoede mensen deze gedragingen kunnen aan tonen zouden jullie dan bereid zijn om in te grijpen?

Bij voorbaat dank

duveltje382

ps ik heb het beste voor met het forum hoor

shaddy 26 oktober 2008 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3769090)
Normaal zou men op dit forum vrij en vrolijk moeten kunnen posten "wel volgens de regels hé"

Maar als hier nen halve gare zit die enkel op het forum zit om mensen strafpunten aan te smeren,is dat dan geen pestgedrag?

Wat gaan de moderators hier tegen ondernemen?
Ik hoop ook dat de beheerders van dit forum hun verantwoordelijkheden zullen opnemen,want op pesten staan namelijk ook zware straffen(wettelijk gezien)

Als wij met voldoede mensen deze gedragingen kunnen aan tonen zouden jullie dan bereid zijn om in te grijpen?

Bij voorbaat dank

duveltje382

ps ik heb het beste voor met het forum hoor

Ik ben ook slachtoffer van pestgedrag ik vermoed van dezelfde forummer. Via edit heeft hij zo al mijn dochtertje van 5 uitgescholden. Hij neemt steeds maar weer enkele woorden uit de context. Als je dan boos word geeft hij je banpunten via moderatie. Ik heb dan uitleg aan moderatie gevraagd.

De moderatie heeft gezegd dat dit toegestaan is en dat het slachtoffer zich keer op keer maar moet verdedigen. Nu komt het "goede nieuws" je mag dat dus doen. je mag de woorden van forummers uit hun context trekken en de forummer hiermee leugenachtig maken bovendien mag je via de moderatie vragen om banpunten als hij je uitmaakt voor leugenaar. Ik vind dit een mooi precedent geschapen door de moderatie. Als je de bewijzen wil mag je me pm sturen ik heb de woorden van de moderatie bijgehouden. iemand leugenachtig maken door woorden uit de betekenis te trekken is oke je mag het en je kan als de andere forummer boos wordt en zich laat gaan banpunten toekennen. Is mij overkomen...ik was zo boos omwille van het uitschelden van mijn dochter en steeds maar weer leugens te zien boos geworden en heb banpunten gekregen. Ik vond dit niet eerlijk maar de moderatie maakte duidelijk dat je hetzelfde spel moet spelen. Het is duidelijk dat een bepaalde forummer probeert je uit te lokken doe net zoals ik - ik heb toestemming van moderatie - pak hem op zijn eigen manier met o.a. : edit te spelen - zinnen uit de context te nemen..... steeds maar weer de forummer hiermee leugenachtig te maken.

PollyCorrect 26 oktober 2008 20:58

Ik ben door een held gepest die met veel klasse op X.999 gestopt is met posten.

Ik weet hoe het voelt. Niet leuk. Plus, vaak ook machtsmisbruik.

duveltje382 27 oktober 2008 06:29

Is het normaal dat moderators mij te min vinden om antwoord te geven,enkel straffen uitdelen ja:?
Ik kan er toch ook niet aan doen dat jullie niet zien wat er gaande is op het forum:?
Lees nu eens heel goed mee beste moderators

Suggesties en Mededelingen
Citaat:

In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum.
groetjes

duveltje382

Esperanza 27 oktober 2008 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3769110)
Ik ben door een held gepest die met veel klasse op X.999 gestopt is met posten.

Ik weet hoe het voelt. Niet leuk. Plus, vaak ook machtsmisbruik.

Het is maar een vraagje hoor, maar heb je al ooit eens je eigen onderschrift - aand�*chtig - bestudeerd?

Esperanza 27 oktober 2008 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3769658)
Is het normaal dat moderators mij te min vinden om antwoord te geven,enkel straffen uitdelen ja:?
Ik kan er toch ook niet aan doen dat jullie niet zien wat er gaande is op het forum:?
Lees nu eens heel goed mee beste moderators

Suggesties en Mededelingen

groetjes

duveltje382

Weer aandacht nodig?

duveltje382 27 oktober 2008 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3769691)
Weer aandacht nodig?

Weer persoonlijk worden hé,ik kan dit echt niet op prijs stellen hoor :evil:

Txiki 27 oktober 2008 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769094)
Via edit heeft hij zo al mijn dochtertje van 5 uitgescholden.

8O waar is dat nou goed voor?

Esperanza 27 oktober 2008 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3769695)
Weer persoonlijk worden hé,ik kan dit echt niet op prijs stellen hoor :evil:

*geknipt of vraag van de geviseerde*

Andro 27 oktober 2008 09:07

duveltje382 27 oktober 2008 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3769785)

Was dat dan weer aan mijn adres gericht,want ook u heb ik dit weekeinde niet gezien,terwijl de spanningen zich hier opbouwde;-)

Ps en zelfs nog niet bij mij persoonlijk,hij heeft BV twee heel mooie forummers laten bannen om niets ;-)

Ik word sommige domme mensen hier wel wat beu hoor :evil:

duveltje382 27 oktober 2008 09:29

Je mag deze thread gerust sluiten wat mij betreft,ik kijk in de toekomst enkel nog naar mezelve

groetjes

duveltje382

shaddy 27 oktober 2008 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 3769691)
Weer aandacht nodig?

tja de pocos vinden dit natuurlijk te gek dat andersdenkende geviseerd worden met behulp van de modjes maar eigenlijk is dit tegen onze democratie....iedereen gelijk ! ;-)

shaddy 27 oktober 2008 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3769710)
8O waar is dat nou goed voor?

me boos maken zodat ik effe uithaal zodat hij mij via een bepaalde moderator banpunten kan geven ...zo simpel als 1+1 = 2

eno2 27 oktober 2008 10:37

Niet bestrafte ad hominem kan in dit subforum altijd gemeld worden in de thread van eno2 getiteld
"Vrijuitgaand ad hominem".

giserke 27 oktober 2008 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3769878)
ik heb bewijzen van een bepaalde moderator dat leugens vertellen om zo forummers in een slecht daglicht te zetten goedkeurt ... nu jij weer :roll:

enne deze mod heeft dit geschreven op mail en pm

Kun je dit hier eens posten?

Circe zal dit graag lezen...

shaddy 27 oktober 2008 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3770075)
Kun je dit hier eens posten?

Circe zal dit graag lezen...

en dan krijg ik een ban zeker omdat ik mail van een mod post ... :roll: trouwens circe is geband door dezelfde pestende forummer die mij leugenachtig maakt ..... gelukkig 1 november terug

Starfire 27 oktober 2008 12:43

Beste Shaddy,

Ik heb geschreven dat, als men u van leugens beschuldigt, wij dit niet bepaald aanzien als een "persoonlijke aanval". Als iemand zegt dat u liegt, kan u dat normaal gezien weerleggen door met argumenten aan te tonen dat dat niet het geval is.

Mvg,

Starfire

shaddy 27 oktober 2008 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starfire (Bericht 3770127)
Beste Shaddy,

Ik heb geschreven dat, als men u van leugens beschuldigt, wij dit niet bepaald aanzien als een "persoonlijke aanval". Als iemand zegt dat u liegt, kan u dat normaal gezien weerleggen door met argumenten aan te tonen dat dat niet het geval is.

Mvg,

Starfire

U hebt goedgekeurt dat iedere forummer die leugenachtig wordt gemaakt, door een bepaalde forummer, steeds maar weer deze leugens moet weerleggen, tot in het oneindige. U hebt goedgekeurd dat elke forummer deze tactiek mag toepassen. Zodra het slachtoffer van deze leugens breekt en de dader forummer uitroept voor leugenaar dat u banpunten zal toekennen aan deze forummer, zoals u mij banpunten hebt toegewezen. Ik heb reeds veel mogen incasseren zoals mijn dochtertje van 5 die via " mijnheerke edit" werd uitgescholden. Uiteraard is dit een precedent die u als mod hebt gemaakt. U bent hiervan de trotse peter...;-) Ik heb dan ook besloten om met genoegen dit precedent toe te passen met deze forummer.

duveltje382 27 oktober 2008 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starfire (Bericht 3770127)
Beste Shaddy,

Mvg,

Starfire

En wat zijn de volgende beschuldigingen,seks hebben met XXX en weerleg dat ook maar

En moord hebben gepleegd op xxx en weerleg dat dan ook maar

Nee JULLIE moeten de aanklacht doen,wij moeten het dan weerleggen,zo zou het moeten gaan om eerlijk te wezen !!!!

Maar is Politics.be wel eerlijk,of dom stoer 8-)

Nog is de spammer van dit weekeinde niet verwijderd van het forum,wel erg veel mensen ondervonden hier last van ;-) :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be